Ga naar inhoud

Frequente crash (bsod)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mede forumers,\r\n\r\nMijn systeem:\r\n\r\nDualboot xp vista\r\n\r\nhdd 1 xp\r\nhdd 2 vista\r\nhdd 3 geen os\r\n\r\nmsi p6n sli 650i (first edition)\r\ne6600 core 2\r\n8800 gts 640\r\n4 gig (herkend als 3 gig in xp)\r\n\r\nenigste link met internet via mijn:\r\nLinksys wmp54g v4.1\r\n\r\nMijn probleem\r\nIk heb regelmatig een crash. Dit heb ik beide OSen maar in vista meer dan in xp.\r\n\r\nEr zijn een aantal omstandigheden wanneer dit soms gebeurt. Tijdens het spellen van Company of heroes: tales of valor. En bij het gebruik van een willekeurig browser (chrome, firefox & Iexplorer). En het spelen van coh tov en ook nog downloaden xfire spellen. Maar als ik word gebruik geen ding download wel msn gebruik heb ik geen crash blablabla.\r\n\r\nLang verhaal als ik internet comunicatie gebruik gebeurt het al veel sneller.\r\n\r\nIk ben opzoek geweest naar info in mijn eventlog van vista en xp. Daar in staat niks of hardware fails of errors.\r\nWat ik wel heb gevonden aan info zijn de paar keren dat mijn systeem de bsod hebben gehad. Bij xp kwam ik vervolgens op microsoft support op de Kb\'s:\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/903251/en-us[/url]\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/925922/en-us[/url]\r\n\r\nWat hier in staat is te vaag wat betreft mijn niveau in computer kennis.\r\n\r\nKan iemand me helpen plzzzz\r\n\r\nP.S.\r\nWarmte ontwikkeling is niet van spraken bij dit probleem. De hoogste temperatuur volgens speedfan was gemiddeld systeem 40 (gpu 70 celsius) en is nu gemiddelde systeem 40(gpu 65 celsius) dankzij extra front fan.\r\n\r\nPPS\r\nJa dit is eigelijk vervolg op een eerder post. Mijn excuses of mogelijk problemen door extra post. Dacht dat een new post eenmaal beter was. want ik weet nu veel meer over het probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...