Ga naar inhoud

trage pc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

heb sinds een week of wat last van n trage pc.\r\ndaarmee bedoel ik; windows explorer(?) is erg traag; \r\n*ctrl+x op een groep documenten duurt soms wel 10 tot 15 sec. voordat hij alles in zn geheugen heeft (dat zie je dan doordat de pictogrammen doorzichtig worden)\r\n*rechtermuisknop-menu duurt soms een hele tijd\r\n\r\nook mijn internet is langzaam;\r\n*als utorrent aan staat, maar niks aan het downloaden is, doet mijn browser (chrome) er vaak erg lang over om een pagina te laden.\r\n\r\nn.b. ik heb een intel C2Duo E6750 / 2,67 Ghz,\r\n2Gb intern\r\nxp pro SP3\r\nvirus/malware-vrij (volgens avast en malwarebytes)\r\nheb pas alles nog gedefragmenteerd (voor zover dat merkbaar verschil op zou leveren)\r\n\r\nik heb het idee dat dit een intern-geheugenkwestie is (?) \r\nvolgens mijn taskmanager gebruik ik alleen maar 729mb van de 3939 die ik heb...\r\n\r\nheeft iemand een idee wat er mis kan zijn / wat ik verkeerd doe?\r\nvast bedankt\r\ngieleke
Link naar reactie
Eerst eens wat opschonen in de computer.\r\nongebruikte downloads/documenten/programma\'s verwijderen, ccleaner draaien, defragmenteren, \r\nOok een registerscan via ccleaner uitvoeren.\r\n\r\nDan opnieuw opstarten en kijken hoe het gaat. Meestal heeft het te maken met \'vervuiling\' ook een kijken wat er op de achtergrond allemaal meedraait en wat nie nodig is uitschakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...