Ga naar inhoud

Driver videokaart.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,\r\n\r\nIk heb mijn computer laatst helemaal opnieuw geinstalleerd.\r\nNou ben ik opzoek naar de driver van de videokaart.\r\n(Point of view 9400GT 1gb)\r\nDe cd heb ik wel, maar als ik die opstart krijg ik alleen maar zwart beeld.\r\nDus ik dacht misschien staat hij op internet.\r\nIk heb gekeken op de website van Nvidia dan kom ik een menu met het selecteren van de videokaart, hier kom ik echter niet verder.\r\nZou iemand mij kunnen helpen, of moet het op een andere manier?\r\n\r\nAlvast Bedankt!!:D
Link naar reactie
Zo lastig is het niet...\nGa naar [url]http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk[/url]\n- GeForce staat daar al geselecteerd\n- Achter Series, kies voor GeForce 9 Series\n- Kies je besturingssysteem uit de volgende lijst\n- Kies eventueel een andere taal\n- Klik Search.\n\nDan kom je gelijk een knopje met Download tegen; de rest wijst zich vanzelf neem ik aan.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;490770]daar moet je de Geforce 9 Serie hebben en dan de Vista Versie Engels UK\r\n\r\ndan moet het lukken\r\n\r\n\r\nhier als ik het goed heb\r\n\r\n[url]http://www.nvidia.co.uk/object/win7_winvista_32bit_191.07_whql_uk.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nBedankt voor de reactie.\r\n\r\nIk nog 1 vraagje.\r\nHet komt soms voor als ik de computer opstart dat de beeldscherm instelling plotseling verandert in 800x600.\r\nTerwijl ik het toch echt op 1440x900 heb staan.\r\nHoe komt dit?\r\n\r\nAlvast Bedankt!:D
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;490770]daar moet je de Geforce 9 Serie hebben en dan de Vista Versie Engels UK\r\n\r\ndan moet het lukken\r\n\r\n\r\nhier als ik het goed heb\r\n\r\n[url]http://www.nvidia.co.uk/object/win7_winvista_32bit_191.07_whql_uk.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nAls je in plaats van Engels UK een willekeurige andere taal kiest, dan heb je automatisch de internationale versie, dus ook Nederlands.... ;)
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;490920]Hallo,\r\n\r\nBedankt voor de reactie.\r\n\r\nIk nog 1 vraagje.\r\nHet komt soms voor als ik de computer opstart dat de beeldscherm instelling plotseling verandert in 800x600.\r\nTerwijl ik het toch echt op 1440x900 heb staan.\r\nHoe komt dit?\r\n\r\nAlvast Bedankt!:D[/QUOTE]\r\n\r\nKan meerdere oorzaken hebben. Zorg er in ieder geval voor dat je EERST de monitor inschakeld voordat je de pc op start, zodat de pc de monitor kan herkennen.\r\nWelke monitor heb je?\r\nUiteraard kan het ook veroorzaakt worden door een beschadigde driver, dus probeer eerst eens de tip van Dutch-Online en met een beetje mazzel ben je ook meteen van dat probleem af.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;490985]Kan meerdere oorzaken hebben. Zorg er in ieder geval voor dat je EERST de monitor inschakeld voordat je de pc op start, zodat de pc de monitor kan herkennen.\r\nWelke monitor heb je?\r\nUiteraard kan het ook veroorzaakt worden door een beschadigde driver, dus probeer eerst eens de tip van Dutch-Online en met een beetje mazzel ben je ook meteen van dat probleem af.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nIk heb de driver ook van de website gehaald die Dutch-Online had gegeven.\r\nIk laat de monitor altijd gewoon aanstaan als ik de stroom eraf haal.\r\nAls de stroom er weer op komt gaat hij gewoon weer aan.\r\nHeb trouwens de Samsung SyncMaster 920nw.\r\nDus wat zou het dan moeten zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...