Ga naar inhoud

windows 7 in het nederlands


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Volgens mij kun je bij een upgrade van vista naar win7 allen overstappen naar eenzelfde type. Dus van Nederlands naar Nederlands, of van Engels naar Engels en van 32-bit naar 32-bit etc.\n\nDus is vista bij jou een Nederlandse versie en wordt Win7 een Engelse, dan zul je een zg \"clean install\" moeten doen. En in principe zou de Win7 \"upgrade\" als volledige versie worden geleverd en moet dat mogelijk zijn. Maar M$ zou M$ niet zijn als ze dit niet op het laatste moment nog even zouden wijzigen.
Link naar reactie
Door Microsoft NL (Nicky K.) is mij bevestigd dat een upgrade van Windows Home Premium Nederlandstalig naar Windows 7 Engelstalig uitgesloten is. Het gebruik van de Nederlandse taal module is ook niet mogelijk omdat je niet door de installatieprocedure heen komt. Deze wordt gestopt! Een cleane installatie met alle extra werk en risico\'s van dien is alleen mogelijk wil je W7 op je PC installeren. Ik stel het voorlopig maar uit!\r\n\r\nHarmen.\r\n[url]www.hweistra.nl[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...