Ga naar inhoud

Computer Crash!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nIk zit dus met een probleem..\r\nIk was bezig met een bestandje te downloaden voor mijn laptop, downloaden ging goed maar toen ik het opende stopte me laptop ermee. \r\nHij starte automatisch weer op en kwam meteen in het menu waar je kan kiezen voor veilige modus etc. Ik heb alle mogelijk opstart modussen geprobeerd, maar na het kiezen van die opstart modus, gaat de laptop nadenken, krijg je het scherm met het windows xp teken en zie je de blauwe balk even oplopen en hierna zie je een flits van een blauw scherm waar foutmeldingen op staan en start de laptop weer opnieuw op.\r\n (bij veilige modus zegt tie : Press escape tot stop loading sptd.sys)\r\n\r\nDit gaat zo de hele tijd door, en ik heb al geprobeerd met een opstart cd-rom, F6, bootmenu etc maar niks werkt!\r\nIk zit nu een beetje met me handen in de haren want er staat ook een hoop materiaal voor het werk!\r\n\r\nDus als iemand iets weet, hoor ik het graag !!\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nGroeten\r\nLuc\r\nLaptop is Asus A6T.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...