Ga naar inhoud

Na formateren geen slaap en standbij op XP


Aanbevolen berichten

Ik mijn medion PC geformateerd met de medion CD en na de reinstallation van XP is de slaap en stanby functie er niet meer. Bij uitschakelen staat alleen uitschakelen en opnieuw opstarten. Dit ook in energiebeheer en niets bij geavanceerd. Ik heb hem opnieuw geformateerd maar er is geen verschil. Hier voor nooit een probleem.
Link naar reactie
Hi\r\nIk heb de recovery CD van medion gebruikt 4 dagen geleden heb ik hem geformateerd en hij werkte als voorheen slaap en standby werkent. Maar bij het installeren van de scanner ging het mis. .\r\n\r\nZie hier:\r\n[url]http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/topic.asp?TOPIC_ID=13747[/url]\r\n\r\nAlles werkt nu prima maar geen slaap en stand. Ik ben vandag vrijdag twee keer door de hele routine format e.c.t. gegaan maar geen slaap en stand by.
Link naar reactie
Heb je ook de drivers voor het moederboord erop gezet? Dit lijkt wel of de \r\npc geen ACPI (Advanced Configuration and Power Interface, een uitgebreide instellings en energiebeheer optie) geinstalleerd heeft, of de drivers voor het moederboord mist.\r\nAls je met de rechtermuisknop op \"Deze Computer\" (of \"My Computer\") klikt en dan \"eigenschappen\" (of \"properties\") kiest, zie jed dan allerlei gele driehoekjes met een uitroepteken erin?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...