Ga naar inhoud

Windows 7 ultimate vs Windows Vista


Aanbevolen berichten

[QUOTE=dutch-online;490085]Vista mankeert niets aan,[ mits je Computer ervoor geschikt is ],dus waarom overstappen als je er goed mee overweg kunt.\r\n\r\n:[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nNee is een geweldig besturingssysteem.\r\nAl die ijlings voor Brussel herschreven codes lopen ook als een tierelier.\r\n\r\nOp een computer waar je een vliegdekschip mee kunt ontwerpen in no-time is het ook prima Vista draaien met een briefje en wat internet, fotootjes en wat psp enz.\r\nSnap echt al die kritiek niet, ook niet van microsoft zelf, die dombo\'s
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;490075]Misschien omdat je Vista al betaald hebt en weer opnieuw geld uit moet geven voor Win7?[/QUOTE]\r\n\r\nik ga er toch maar van uit dat meer dan 50% NIET betalen voor een OS. of het staat op een nieuwe PC/Laptop. maar dit is dan meestal een home versie. \r\nmaar fijn , ik wil het hier niet hebben over illegale OS maar reacties zien van mensen die wel win7 ultimate draaien of waarom ze willen wachten tot 22.10
Link naar reactie
[QUOTE=kinglizzard;490205]of het staat op een nieuwe PC/Laptop. [/QUOTE]\r\nDan heb je er ook voor betaald, ookal staat het niet los op de rekening gespecificeerd. Windows zit gewoon in de prijs van een nieuwe computer (als Windows wordt bijgeleverd).\r\n\r\nEn als je niet wil betalen...\r\nWaarom van een legale versie van Vista overstappen op een illegale Win7? Dan ben je ook niet helemaal gezond geloof ik...
Link naar reactie
verder quoten en niet daar stoppen waar JIJ het leuk vind.\r\nen niet iedereen heeft een fabrieks computer of een nieuwe laptop maar willen wel windows 7 ultimate draaien. ik zou nog verder gaan.... het is zo dat gebruikers met ouwe OS of Homemade PCs windows vista of nog beter windows 7 ultimate downen en gebruiken. ik ben al jaren betatester en ik krijg mijn windows van microsoft en aan jouw gegevens zie ik , dat jij ook windows 7 ultimate RC ( die in maart 2010 ermee stopt) draait. wat ga jij dan doen?? windows 7 ultimate kopen? tuuuurlijk niet
Link naar reactie
Ik geef ze niet graag de kost die van een legale Vista naar een minder legale XP gegaan zijn.\nIk zeg expres minder legaal omdat ik het toch van een andere orde vind dan de switch naar win7 al is het juridisch loodomoudijzer.\nMaar ja als je een laptop hebt die je enkel koffie verslaafd maakt is ook niet zo vrolijk makend.\nGelukkig zijn de meesten tevreden omdat ze enkel de basisdingen doen en/of het verschil nooit ervaarden of gewoon een dijk van een machine hebben.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;490244]Ik wel heb gewoon alles legaal\r\n\r\nEn eigenbouw of laten bouwen door een internet bedrijf etc etc. .die aantallen wegen wereldwijd niet op tegen de Fabrieks Computers met standaard Windows.\r\n\r\nVeel oudere laptops, daar kun je dus alles wat na XP komt wel vergeten toch.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\ntuurlijk heb jij je RC legaal die kon je zo downen en je kreeg de activation code van microsoft nog gratis erbij ook maar wat ga JIJ doen wanneer ie ermee uitschijt?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;490249].............................\r\n\r\nKopen maar dan gewoon de Home Premium Versie.die voldoet voor de meeste mensen aan alles wat ze met hun machine aandurven.\r\n\r\nEn een RTM Versie heb ik ook .[/QUOTE]\r\ntuurlijk heb jij die had niks anders verwacht zou wel een OEM versie zijn met modded bios of een Loader
Link naar reactie
[QUOTE=kinglizzard;490251]tuurlijk heb jij die had niks anders verwacht zou wel een OEM versie zijn met modded bios of een Loader[/QUOTE]\r\n\r\nWat een grote onzin schrijf jij hier zeg!!!\r\n\r\nOok ik heb een RTM versie van de NEDERLANDSE Win7 Ultimate en draai daar nu al 6 weken mee. OEM-versies zijn er namelijk helemaal niet!!!!\r\n\r\nDoor deze opmerkingen van jou maak jij jezelf voor mij 100% ongeloofwaardig dat jij een \'betatester\' voor Windows bent.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;490296]Wat een grote onzin schrijf jij hier zeg!!!\r\n\r\nOok ik heb een RTM versie van de NEDERLANDSE Win7 Ultimate en draai daar nu al 6 weken mee. OEM-versies zijn er namelijk helemaal niet!!!!\r\n\r\nDoor deze opmerkingen van jou maak jij jezelf voor mij 100% ongeloofwaardig dat jij een \'betatester\' voor Windows bent.[/QUOTE]\r\n\r\nJIJ makt mij ongeloofwaardig man want op moment zijn er alleen maar OEM versies beschikbaar ...zij het lenovo, toshiba, Hp, dell .....de retails komen pas 22.10 .. en hoe JIj aan een RTM (echte OEM) versie van windows 7 ultimate bent gekomen maakt voor mij geen verschil.
Link naar reactie
[QUOTE=kinglizzard;490318]JIJ makt mij ongeloofwaardig man want op moment zijn er alleen maar OEM versies beschikbaar ...zij het lenovo, toshiba, Hp, dell .....de retails komen pas 22.10 .. en hoe JIj aan een RTM (echte OEM) versie van windows 7 ultimate bent gekomen maakt voor mij geen verschil.[/QUOTE]\r\n\r\nAls jij inderdaad een beta-tester zou zijn zoals jij dat beweerd, dan had je ook de beschikking kunnen hebben over de RTM-versies.\r\nEn nogmaals NEE, er zijn op dit moment GEEN OEM-versies te koop of te downloaden, ook de RC-versies waren gewoon volledige versies.\r\nDe eerste OEM versies worden pas vanaf volgende week pas bij nieuwe laptops (en misschien ook desktops) geleverd.\r\nDe Retail versies zullen zelfs waarschijnlijk eerder in de winkel liggen dan de losse OEM-versies.\r\n\r\nToon jij maar eens 1 link waar je nu los een OEM versie kan kopen of waar je nu al een laptop kan kopen waar een OEM-versie al op zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...