Ga naar inhoud

win vista eeuwig traag.


Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nsind de laatste paar maanden is mijn laptop zo vreslijk traag aan het worden.\r\noveral fouten en meldingen dat er programmas niet goed werken, tevens word IE 8 ook zo traag paar minuten voor een site te openen!!!!\r\nik word er niet goed van\r\nhoe kan ik het beste mijn hele systeem overnieuw beginnen zonder dat mijn foto\'s en belangrijke mails en documenten verloren gaan.\r\n\r\ngrt flip
Link naar reactie
dank jullie allemaal voor de reactie,\r\n\r\nen nee het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden. haha\r\nmaar als ik hier zelf naar had moeten zoeken was ik een paar uur verder, dus dit is sneller, er zijn altijd mensen die iets nog weten te herinneren\r\nik ga het stappenplan maar eens volgen.\r\n\r\ngrt flip
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;490115]Huhh? Je hebt meer info dus dan wij hier lezen.[/QUOTE]\r\n\r\nQuestion: How Does Wi-Fi Use Affect Computer Battery Life?\r\nThe Wi-Fi network protocol requires power (electricity) to operate the radios used to send and receive data. How exactly does your usage of Wi-Fi affect a computer\'s power consumption, specifically the life of battery-operated devices?\r\nAnswer: The power required by a Wi-Fi radio is measured in decibel millwatts (dBm). Wi-Fi radios with higher dBM ratings tend to have greater reach (signal range) but will generally utilize more power than those with lower dBM ratings. \r\nWi-Fi consumes power whenever the radio is on. With older Wi-Fi network adapters, the amount of power used is generally independent of the volume of network traffic sent or received, as these systems keep the Wi-Fi radio powered at all times even during times of network activity. \r\n\r\nNewer Wi-Fi systems that implement the WMM Power Save power saving intelligence may according to the Wi-Fi Alliance save between 15% and 40% over other Wi-Fi systems. \r\n\r\nOverall, the battery life (the length of uninterrupted operating time possible with one full battery charge) of Wi-Fi devices varies depending on several factors including: \r\n•the type of battery installed \r\n•the dBm rating of the Wi-Fi radio (network adapter) \r\n•how often the Wi-Fi radio is turned off versus on \r\n•Wi-Fi power savings modes available on the device \r\n•the power needs of the display (screen), processor and other elements of the hardware separate from Wi-Fi
Link naar reactie
hoi,\r\n\r\nheb net een paar stappen ondernomen,\r\nin het menu opstarten (via msconfig) kon ik een heleboel programma\'s uitschakelen.\r\ntevens kwam ik erachter dat mijn energie modus op (save batery) stond, met tevens de melding dat deze stand invloed heeft op de werking van het systeem.\r\nde modus heb ik nu op entertainment gezet en nu is mijn processor veel rustiger en de laptop weer wat sneller.\r\n\r\nik heb in mijn sidebar een metertje staan die de processor gebruik aangeeft en die van de geheugen.\r\n\r\ntevens heb ik panda antivirus op de laptop, nuzegt iedereen dat dit een reuze traag programma is voor het besturingssysteem, klopt dit?\r\nen zo ja, kan ik er dan beter AVG virusscanner op zetten?\r\n\r\ngrt flip
Link naar reactie
hoi,\r\n\r\nnou zag ik in msconfig aan een kopje met services.\r\nhierin staat ook een hele waslijst aan programma\'s of iets dergelijks.\r\nalles was aangevinkt kan ik hierin ook het nodige uitzetten om mijn laptop sneller te krijgen??\r\nmet panda heb ik hele goede ervaringen bahalve dat mijn vorige besturing XP er zeer traag mee opstarte.\r\nmaar hij houd heel veel tegen ik zou haast zeggen alles.\r\nkost wel tegen de 40 euro voor een pakket.\r\n\r\ngrt flip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...