Ga naar inhoud

Pc start niet meer op


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb precies hetzelfde gedaan. ik wou veilige modus opstarten maar wou even snel doen door in de boot.ini \" safeboot \" aan te vinken.\n\nnu start mijn windows niet meer op. \nhoe kan ik dit uitzetten vanuit dos?\n(ik heb het aangevinkt en wil het nu uitvinken)\nik heb geen floppy station\n\n\nwat heb ik al gedaan?\nBootfix c:\nCmos Bios Reset (batterij eruit gehad)\n\n\n\nik zit nu al in gedachte te formateren maar ik wacht nog heel even. Hopelijk is er iemand online die het snapt
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
[quote]Ik heb dus gekozen om via msconfig te kiezen voor /safeboot. Zodat deze standaard wordt gestart in de veilige modus. Alleen kan ik nu dus niet meer die instelling veranderen[/quote]Dit is eenvoudig te doen,door de fixntldr iso op te halen.\n\n[URL]http://www.tinyempire.com/notes/ntldrismissing.htm[/URL]\n\nDirecte download:\n[URL]http://www.tinyempire.com/notes/files/fixntldriso.zip[/URL]\n\nJe weet hoe een iso te branden?Als \"image\",dus de iso niet uitpakken of slepen in het brandprogramma!\n\nStart de PC met de cd erin op,je krijgt dan een 10-voudig keuzemenu te zien.\n\nOp deze iso staan de opstartbestanden NTLDR,NTDETCT.COM en een Boot.ini.\n\nDe opstartbestanden op de hardeschijf worden nu genegeerd en je start dus op met de bestanden die op de iso staan.\n\nAls je nu terug bent in Windows,kun je weer via msconfig het vinkje bij /Saveboot verwijderen ;)\n\nKijk eens,of je wel de F8 optie op de ntldrfix iso kunt gebruiken.\n\nGreetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...