Ga naar inhoud

geen internet na update


Aanbevolen berichten

Na een systeemherstel zijn ook je updates weer weg....:rolleyes: Dan zijn het dus waarschijnlijk telkens weer dezelfde updates die het probleem triggeren wanneer ze vervolgens weer gedownload en geïnstalleerd worden.\n\nJe kan IE \"[I]Zonder invoegtoepassingen[/I]\" starten (een snelkoppeling in je Start menu).\nDoe dat eens als het weer fout gaat.\n\nAls dat wel lukt, dan weet je dat het zo\'n [I]invoegtoepassing[/I] (plug-in) is.\nIn het menu van IE kan je vervolgens bij \"[I]Invoeg toepassingen beheren[/I]\" ze één voor één uitschakelen of proberen, om de foute te vinden.
Link naar reactie
[QUOTE=mariajohanna;489370]ok, dat ga ik proberen, is zo\'n windows update wel betrouwbaar dan? vind het zo raar dat het conflicten veroorzaakt terwijl er volgens mij geen onzin geupdate word maar belangrijke benodigde programmas[/QUOTE]\nDie Windows update is 99,x% wel betrouwbaar, al geeft het soms onverwachte problemen bij PC\'s met zeldzame samenstelling....\n\nMaar als een Windows update problemen geeft, hoeft het[I] echt [/I]niet te zijn dat de update het probleem is, maar dat een slecht geschreven niet-Windows onderdeel al een fout had, welke dan pas zichtbaar wordt.\nEn de meeste invoegtoepassingen in IE zijn van \"vreemde\" afkomst, dus start daar maar eens met zoeken.
Link naar reactie
denk niet dat het daaraan ligt, hij geeft in de veilige modus aan dat het beste stuurprogr. al geinstalleerd is, als ik op internet zoek (via een andere pc) kom ik mijn probleem vaak tegen, het enige wat je doen kunt is steeds die systeemherstel te doen en de updates niet meer automatisch te updaten, raar hoor, je zou zeggen formateren die hap, maar dan krijg ik natuurlijk in een mum van tijd dat probleem weer
Link naar reactie
Maar het opnieuw installeren van de laatste netwerk-driver is wel een kansje.\r\n\r\n\r\nJe kan ook kijken waarom in normale modus het niet wil.\r\nAls je in gewone modus in een oprachtprompt MSCONFIG invoert, en onder de tab \"[I]Opstarten[/I]\" kijkt, dan kan je daar selectief opstart-items uitschakelen.\r\n\r\nÉén van die items lijkt een probleem met de updates te geven, want die items worden dus niet geladen in veilige modus.\r\n\r\nDus zo zou je kunnen vinden welke een probleem geeft.\r\nbegin met de items waarvan je denkt dat het beveiliging is, of met IE of netwerk te maken heeft.
Link naar reactie
super! dat ga ik direct proberen, ben weer uren bezig geweest:(, zelfs om te proberen de harde schijf te defragmenteren, helaas had ik bij de aanschaf van deze laptop geen recovery c.d\'s of wat dan ook, wel moest ik backups branden en dat heb ik gedaan. maar hoe ik de harde schijf moet formatteren weet ik ook niet.:confused:\r\nmaar goed, ga eerst maar dit proberen, hopelijk kan ik het downloaden in de veilige modus.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=mariajohanna;494942]niets hielp, er nu maar windows xp op laten zetten, dat werkt wel! vista sucks??:confused: Je zou het haast denken na al die klachten van mensen[/QUOTE]\r\n\r\nLekker makkelijk om Vista de schuld te geven, terwijl het eigenlijk wel een feit is dat het daar niet aan heeft gelegen.....\r\nIs de pc wel geschikt voor Vista? Heb je wel de juiste drivers voor Vista?
Link naar reactie
kreeg vista al op deze laptop, dus je gaat er dan vanuit dat het goed werkt, maar hoor van meer mensen dat ze problemen hebben met vista, incl. kenners.\r\niig geldt het voor mij dat ik blij ben dat xp er weer op staat.\r\neen vernieuwd programma hoeft per definitie niet perse beter te zijn, dat proberen ze wel omdat het commercieel is.
Link naar reactie
[QUOTE=mariajohanna;495745]kreeg vista al op deze laptop, dus je gaat er dan vanuit dat het goed werkt, maar hoor van meer mensen dat ze problemen hebben met vista, incl. kenners.\r\niig geldt het voor mij dat ik blij ben dat xp er weer op staat.\r\neen vernieuwd programma hoeft per definitie niet perse beter te zijn, dat proberen ze wel omdat het commercieel is.[/QUOTE]\r\n\r\nJe moest eens weten hoeveel shit er door de laptopfabrikanten op een nieuwe laptop gezet wordt, enkel en alleen omdat de fabrikanten dan een klein bedrag van die software makers krijgen. Juist door dit soort software gaat vaak een en ander mis onder Vista.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...