Ga naar inhoud

Fujitsu Siemens D1495 drivers voor Win 98


Aanbevolen berichten

Ik wil graag Win 98 SE installeren op een Fujitsu Siemens Scaleo 600 pc, met een D1495 moederbord.\r\n\r\nIk heb al gezocht op Google naar drivers, maar kan ze niet meteen vinden en wordt niet echt wijzer ... wie wil mij helpen met het zoeken van de juiste drivers ??\r\nOp die computer staat gewoon XP nu, en er is wel een driver cd bij maar daar staat op voor Windows XP, dus zal die wel niet werken voor 98. Op de ts.fujitsu.com site staan ook alleen maar drivers voor XP lijkt het.\r\n\r\nIk heb vorige week Win 98 al eens proberen te installeren, het installeren lukte gewoon alleen de drivers pakte hij dus niet die op de cd stonden omdat ze voor XP bestemd waren.\r\nIk kon gewoon in 98 komen maar tijdens het opstarten nog voordat ik in Windows was een zwart scherm dat ie iets niet gevonden had en na op een toets gedrukt te hebben startte hij gewoon door.\r\n\r\nNog 3 vragen:\r\nKan ik op 1 harde schijf zowel een fat32 als ntfs partitie maken of is het zo als je fat doet dat de rest van de schijf dan ook alleen maar als fat kan worden geformatteerd ?\r\nKan Win 98 overweg met 2 GB ram geheugen ?\r\nKan Win 98 op een E: partitie geinstalleerd worden of kan het alleen maar op C: ?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Misschien moet je even met de support gaan praten van Fuijtsu Siemens op de site (een mailtje sturen)\r\nDeze kunnen je ongewtwijfeld helpen aan een link voor de drivers voor Win 98.\r\n\r\nMaar omdat Microsoft geen ondersteuning meer bied zal het ook niet te vinden zijn op de sites van Fujitsu Siemens, mits men er specifiek naar vraagd.\r\n\r\n\r\nAls je de HDD partitioneerd in 2 delen kan je 1 deel op FAT32 zetten en de andere schijf naar NTFS. Dat moet geen probleem opleveren. gebruik hiervoor Partition Magic of een ander Partitioneer programma.\r\n\r\nNormaal gesproken zou Win 98 geen problemen moet hebben met 2 GB ram geheugen.\r\n\r\nWin 98 kan op de E:\\ schijf worden ge-installeerd, je moet dit gewoon aangeven bij de installatie van Windows 98. Tijdens de eerste fase van het installeren geeft Windows setup aan in een blauwe screen, waar je Win 98 geinstalleerd wilt hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...