Ga naar inhoud

Geen geluid meer na updates in Windows Vista


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Graag hoor ik jullie adviezen over het volgende probleem: Sinds ik eergisteren mijn computer ( Vista ) hebt ge-updated, heb ik ineens geen geluid meer. Al twee dagen stop ik elke vrije minuut in het zoeken naar oplossingen. Ik heb uiteraard het probleem opgezocht op internet, maar daar zat nog geen echt bruikbare tip tussen, althans, geen enkele tip heeft tot nu toe gewerkt. De enige suggestie die misschien wel eens zou kunnen kloppen is dat het met het synchroniseren van mijn Ipod te maken heeft. Volgens iemand in een dergelijk forum als dit, zou het kunnen dat sommige spelletjes je geluid wegkapen. Hmm. Ik sta meer dan open voor jullie suggesties. Gr. Amadea.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Hoe kom ik erachter of ik een nieuwe driver heb geinstalleerd? Dit om te voorkomen dat ik iets verwijder terwijl dat niet de bedoeling is. Ben redelijk onervaren op dit gebied. Ik weet wel de weg op mijn computer, maar durf niet zomaar iets te wissen of toe te voegen. Ik zie trouwens daarnet bij Windows Defender dat bijna alle updates voor Windows Vista mislukt zijn. Misschien zit ik wel met een heel ander probleem...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...