Ga naar inhoud

Hp Pavilion 6150


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds 21 augustus van dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een HP PAVILION P6150. Alhoewel dat trots nu onderhand wel weg kan.\r\n\r\nHet volgende speelt er :\r\n\r\nBij regelmaat wordt mijn beeld heel wazig. Windows logo\'s etc lijken te vervagen. Het komt over of er 5 mobiele telefoons onder het scherm liggen die tegelijkertijd afgaan.\r\n\r\nDit wordt afgewisseld met het gewoon spontaan uitvallen \'\'No Signal\'\' van het beeldscherm.\r\n\r\n(Tijdelijke oplossing ) Machine rebooten, en beeld is weer gewoon helemaal normaal en machine start zonder moeite op.\r\n\r\nDit is een oplossing bij beide gevallen.\r\n\r\nReeds uitgevoerd om probleem te verhelpen:\r\n\r\n1) Monitor vervangen\r\n2) Monitor bekabeling vervangen\r\n3) Diverse malen DIAGNOSTICS TEST, iedere maal 100 procent goed.\r\n4) Updaten van Video kaart ( meest recente update aanwezig !)\r\n5) Windows VISTA naar Windows 7 ( Beide malen zelfde problemen)\r\n\r\nHet ontstaan 9 van 10 maal. Bij het opstarten van een DVD en/of het opstarten van het systeem zelf.\r\n\r\nMachine heeft een :\r\n\r\nNVIDIA® GeForce™ GT220 met PureVideo® HD technologie ( 1GB )\r\n\r\nIk maak gebruik van de VGA poort.\r\n\r\nWie helpt mij ?\r\nIemand een idee wat hier kan spelen ?\r\nOf een advies.\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nKenny
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...