Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2009 Delen Geplaatst: 5 oktober 2009 Hallo,\r\n\r\nSinds 21 augustus van dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een HP PAVILION P6150. Alhoewel dat trots nu onderhand wel weg kan.\r\n\r\nHet volgende speelt er :\r\n\r\nBij regelmaat wordt mijn beeld heel wazig. Windows logo\'s etc lijken te vervagen. Het komt over of er 5 mobiele telefoons onder het scherm liggen die tegelijkertijd afgaan.\r\n\r\nDit wordt afgewisseld met het gewoon spontaan uitvallen \'\'No Signal\'\' van het beeldscherm.\r\n\r\n(Tijdelijke oplossing ) Machine rebooten, en beeld is weer gewoon helemaal normaal en machine start zonder moeite op.\r\n\r\nDit is een oplossing bij beide gevallen.\r\n\r\nReeds uitgevoerd om probleem te verhelpen:\r\n\r\n1) Monitor vervangen\r\n2) Monitor bekabeling vervangen\r\n3) Diverse malen DIAGNOSTICS TEST, iedere maal 100 procent goed.\r\n4) Updaten van Video kaart ( meest recente update aanwezig !)\r\n5) Windows VISTA naar Windows 7 ( Beide malen zelfde problemen)\r\n\r\nHet ontstaan 9 van 10 maal. Bij het opstarten van een DVD en/of het opstarten van het systeem zelf.\r\n\r\nMachine heeft een :\r\n\r\nNVIDIA® GeForce™ GT220 met PureVideo® HD technologie ( 1GB )\r\n\r\nIk maak gebruik van de VGA poort.\r\n\r\nWie helpt mij ?\r\nIemand een idee wat hier kan spelen ?\r\nOf een advies.\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nKenny Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2009 Videokaart defect. Zou ook nog eventueel de voeding kunnen zijn, maar zeer waarschijnlijk de videokaart. \n\nNeem eens contact op met de winkel, of HP zelf, want daar heb je garantie voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2009 Zeker en vast contact opnemen met computerwinkel/HP!\r\nGarantie geldt nog, ze moeten het doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen