Ga naar inhoud

laptop fujitsu siemens


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een laptop gekregen.werkt pervekt. maar de toetsenbord kan ik nog niet helemaal mee overweg, bvbeeld, dit@ dat wil niet op deze toetsenbord,dan moet ik de toets indrukken onder de toets esc, en het steepje onderscoren moet ik shift en nr 7 indrukken, moet ik het toetsenbord opnieuw instellen, de laptop is een esprimo mobile, en er zit vista op bvd
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
[QUOTE=Mijobe;489126]Wat kan helpen is tegelijkertijd de Crtl en de shift toets indrukken. Dan veranderd het toetsenbord ook. De cijfers onder de letters kan ik daarmee echter niet verklaren. \r\n\r\nWellicht een verkeerde driver?[/QUOTE]\r\n\r\nHandig dat ik deze tip (terug) gevonden heb. Ik heb vorige week m\'n nieuwe laptop (Dell) binnen gekregen en de installatie uitgevoerd. Bij gebruik bleken bepaalde toetsen anders te zijn ingesteld (bv het vraagteken). Net deed ik ctrl+shift en teste in kladblok. Daarna, terwijl ik hier typte, krijg ik weer andere tekens, dus weer ctrl+shift gedaan. Is er een manier om dit volledig om te zetten, in plaats van bij elk venster afzonderlijk? Ik gebruik Windows 7.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=couch_potato;516772]Windows wisselt soms vanzelf naar de default instelling terug. Verwijder alle ongebruikte en ongewenste toetsenbord/taal-combinaties, en dit komt niet meer voor.[/QUOTE]\r\n\r\nIn de eerste plaats begreep ik dit toen geloof ik niet helemaal, maar had uiteindelijk de standaardinvoertaal \"Nederlands (Nederland)-Nederlands\" gewijzigd naar \"Nederlands (Nederland)-Verenigde Staten (internationaal)\". Dit bleek te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...