Ga naar inhoud

kb bestand verwijderen


Aanbevolen berichten

Hoe verwijder ik het kb bestand 949810 (wga melding van MS Off 2007?) Ik heb dit bestand onlangs met aut.updates binnengekregen en vanaf dat moment krijg ik steeds de melding dat mijn Off 2007 niet legitiem is terwijl dat wel het geval is. Wel gebrobeerd om via de wga site vam MS mijn progr. als legitiem aangemerkt te krijgen, ik krijg nog 3 dagen de tijd, en opnieuw te regestreren maar dat lukt dus niet.
Link naar reactie
Helaas...\n\n[url]http://support.microsoft.com/KB/949810[/url]\n\n\"[I]Beschrijving van de toepassing Office Genuine Advantage Notifications\n.......\n\n[B]U kunt de toepassing[/B] Office Genuine Advantage Notifications [B]niet verwijderen[/B].\n\nMet het onderdeel Software in het Configuratiescherm kunt u de toepassing Office Genuine Advantage Notifications weergeven. U kunt het onderdeel Software echter niet gebruiken om de toepassing te verwijderen. Dat komt omdat illegale software het onderdeel Software kan gebruiken om de toepassing Office Genuine Advantage Notifications te verwijderen. Omdat dit een beveiligingsprobleem vormt, is de mogelijkheid om Office Genuine Advantage Notifications te verwijderen met het onderdeel Software geblokkeerd [/I]\"\n\nDus ik denk de update ook niet.
Link naar reactie
Elke beveiliging heeft zijn sleutel :idea:.... en die kan je verliezen... :(\r\n\r\nMaar, dat programma kun je wel zien om jou op het gebruik van illegaal spul te controleren :rolleyes:, maar de andere kant is dat men ook de check uitvoert om te zien of jou versie niet vol met troep zit zonder dat jij daar weet van hebt.\r\n\r\nHet is misschien interessant om je Office te verwijderen, en opnieuw te installeren, en dan pas opnieuw te registreren.\r\nIk weet alleen niet hoeveel werk dat is.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;488613]Helaas...\n \n[URL]http://support.microsoft.com/KB/949810[/URL]\n \n\"[I]Beschrijving van de toepassing Office Genuine Advantage Notifications[/I]\n[I].......[/I]\n[I][B]U kunt de toepassing[/B] Office Genuine Advantage Notifications [B]niet verwijderen[/B].[/I]\n \nDus ik denk de update ook niet.[/quote]\nhad al zo\'n vermoeden , dus even googelen op kb949810 , en je vind wel een oplossing .
Link naar reactie
bedankt voor de moeite...ga toch maar opnieuw inst.\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=erikdenhouter;488613]Helaas...\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/KB/949810[/url]\r\n\r\n\"[I]Beschrijving van de toepassing Office Genuine Advantage Notifications\r\n.......\r\n\r\n[B]U kunt de toepassing[/B] Office Genuine Advantage Notifications [B]niet verwijderen[/B].\r\n\r\nMet het onderdeel Software in het Configuratiescherm kunt u de toepassing Office Genuine Advantage Notifications weergeven. U kunt het onderdeel Software echter niet gebruiken om de toepassing te verwijderen. Dat komt omdat illegale software het onderdeel Software kan gebruiken om de toepassing Office Genuine Advantage Notifications te verwijderen. Omdat dit een beveiligingsprobleem vormt, is de mogelijkheid om Office Genuine Advantage Notifications te verwijderen met het onderdeel Software geblokkeerd [/I]\"\r\n\r\nDus ik denk de update ook niet.[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;488899]Triplepost... moet dat nou? Had ook wel met een berichtje gekund :S[/QUOTE]\r\n\r\nhij bedoelde het alleen maar goed (denk ik) zijn er weinig de hun excuses aanbieden of en bedankt uitspreken hiero.\r\nniet iedereen heeft al 4000 of meer reacties geplaatst hier in dit forum dus niet zo hakken op newbies
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...