Ga naar inhoud

Blauw scherm tijdens opstarten Windows 7 Ulti


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,\r\n\r\nIk gebruik sinds een paar dagen Windows 7 maar nu kan ik Windows 7 niet meer opstarten want hij geeft tijdens het laden een blauw scherm. Ik heb automatisch opnieuw opstarten uitgezet zodat ik kon lezen wat de foutcode is.\r\nDit geeft hij als foutcode (Technical information):\r\n*** STOP: 0x0000007B (0xFFFFF880009A9928, 0xFFFFFFFFC0000034, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000)\r\n\r\nHoe is dit nou gekomen?\r\nIk had Windows 7 op een partitie van 20 Gb geïnstalleerd wat achteraf veelste weinig was dus ik wou mijn andere partitie van 250 Gb samenvoegen met de eerste. Dit wou ik gaan doen met Partition Magic. Toen ik Partition Magic opstartte zei hij direct dat hij 2 fouten gevonden had op de schijf en dat had te maken met iets van een foute grote ofzo (kweet het niet precies meer). Hij vroeg of ik dat wilde herstellen. Stom genoeg klikte ik 2 keer op ja, direct daarna starte hij opnieuw op en wou hij niet meer opstarten \r\n\r\nIk heb namelijk hele belangrijke bestanden van school erop staan dus wie weet hoe ik dit kan oplossen?\r\n\r\nIk moet in ieder geval die bestanden weer hebben anders heb ik echt een probleem!\r\n\r\nIk heb ook al geprobeerd met Windows herstel maar werkt ook niet en veilige modus werkt niet meer ook niet met opdracht prompt, gewoon niks werkt meer. En met de Windows cd weergeeft hij de partitie ook niet meer alleen nog de partitie van 250 Gb.. \r\n\r\nWie kan mij pls helpen?\r\n\r\nis er geen boothulp of iets?\r\n\r\n\r\nAlvast heel hartelijk bedankt!\r\n\r\nGroeten,\r\nErjen
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
[quote=Snizzle;502853]Ik heb nu ook precies hetzelfde en ik zou graag de oplossing willen horen...\nanders mail me maar: [EMAIL=\"bas_ti_aan@hotmail.com\"]bas_ti_aan@hotmail.com[/EMAIL][/quote]Je kan beter geen e-mail adressen op fora zetten, dit ivm met spam, en evt malware (virussen, spyware etc). Je kan je e-mailadres weghalen door op het schaartje te klikken, en de link te verwijderen. Het is sowieso wel prettig om de oplossing op het forum te hebben staan, zodat anderen er dan ook wat aan hebben.
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
[QUOTE=marvinmax;548282]Ik heb hetzelfde probleem en geen idee hoe ik het kan oplossen..... Erjen of iemand anders, kun je mij helpen? Alvast bedankt!!![/QUOTE]\r\n\r\nMaak even een eigen topic aan voor jouw probleem, je zit nu namelijk een \'nieuwe\' vraag te stellen in een (ruim 1 jaar oud) topic van iemand anders.\r\nVermeld wel even duidelijk welke verise van Windows je gebruikt en wat voor onderdelen (merk en type) er in jouw pc zitten.\r\nVergeet vooral niet de exacte code van het BSOD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...