Ga naar inhoud

crash dump na opstarten vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb sinds een paar dagen last van een crash dump bij vista.\r\nAls ik hem opstart dan doet ie het even en daarna komt er een blauw scerm van crash dump (dit vind ik heel vervelend)\r\nDaarna start hij weer opnieuw op, en kan ik weer gewoon gebruik maken van de pc.\r\n\r\nHeeft iemand hier een oplossing voor?\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
gast, ik heb dit zelfde probleem ook gehad, alleen ietsje extremer, mijn pc kwarm niet meer verder dandat blauwe scherm en opnieuw opstarten, en dan x op x en opnieuw en opnieuw.\r\n\r\n\r\nhet kan natuurlijk om andere redenen zijn [U]maar bij [B]mij[/B] was dit het probleem:[/U].\r\nbij mij was me videokaart kennelijk zomaar oppeens plotseling naar de *****\r\n\r\ngelukkig had ik nog garrantie en heb ik gewoon een nieuwe videokaart gekregen. \r\n\r\n[B]maar je moet natuurlijk niet meteen een nieuwe videokaart gaan kopen, ik zou eerst alles even goed onderzoeken.[/B] want misschien zit het bij jouw wel anders dan bij mij
Link naar reactie
dat was iets wat ik ook, \r\nhet is nu bij jouw over, maar dat was t bij mij eerst ook, \r\nen toen later een paar maanden later, toen was me videokaart echt helemaal oppeens kapot.\r\n\r\ndus misschien heb je geluk, maar misschien ook niet, maar in de tussentijd kan je lekker verder doen wat je deed.\r\n\r\nwat ik je wel kan aanrade is misschien niet meer het ene programma gebruiken dat je gebruikte toen die vastliep
Link naar reactie
Op de c-schijf staat een mapje met de naam C:\\WINDOWS\\MINIDUMP\r\nIn dat mapje staan waarschijnlijk een paar bestanden die eindigen op .DMP.\r\nZou je mij even een PM willen sturen? dan geef ik je mijn emailadres waar je deze bestanden heen kan sturen en ga ik proberen de bestanden uit te lezen. Misschien kan ik de veroorzaker vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...