Ga naar inhoud

knipperende cursor bij het opstarten Opgelost


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=vaisonne;487360]Uhh, moeilijke vraag stel je. Ik ben gewoon met de hersteldisk van windhoos aan de gang gegaan en heb daarna m\'n image van de harde schijf er weer opgezet.[/QUOTE]\r\n\r\nHersteldisk Windows? Image harde schijf?\r\nJe zal toch even wat duidelijker moeten zijn....\r\nIs de hersteldisk een Windows cd die bij het systeem geleverd is of is het een originele Windows cd?\r\nDie image, is dat een image die je ooit zelf gemaakt hebt? Zo ja, weet je dan zeker dat deze image wel goed is?
Link naar reactie
Ik heb na de allereerste installatie van windows een schijf moeten/kunnen maken. Daarmee heb ik windows weer vanaf fabriek erop staan. Ik heb een oem-versie.\r\n\r\nMet Acronis True Image Home 2009, had ik toevallig vorige week een image van de totale harde schijf gemaakt. Ik kon deze zo terugzetten zonder alle andere software weer opnieuw te moeten installeren.\r\nDat ging allemaal perfekt, alleen duurt het nu even voor hij echt opgestart is omdat hij een 2 min. blijft staan \"denken\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...