Ga naar inhoud

Snel formatteren harde schijf


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk vroeg mij af of het zinvol is (lees: of het sneller gaat) eerst de harde schijf zoveel mogelijk leeg te maken alvorens deze te formatteren (met originele cd\'s). Of maakt het niet uit? Heb het al eens eerder gedaan en ben zo 2 uur verder en dan nog eens alles opnieuw installeren. Aan dit laatste kan ik natuurlijk niets doen, aan het eerste misschien wel?\r\nIemand raad?\r\nBas
Link naar reactie
Misschien is het verstandig om je harde schijf een keertje te low level formateren wist grootendeels alles op je harde schijf duurt wel lang maar dat is wel bijna alles weg.\r\n\r\nOm het te low level formatteren moet je bij je favricant van je harde schijf kijken als die een programma aanbieden ik weet van western digital dat je dat zo bij hun op de site kan downloaden.
Link naar reactie
[QUOTE=miumiu;487228]Misschien is het verstandig om je harde schijf een keertje te low level formateren wist grootendeels alles op je harde schijf duurt wel lang maar dat is wel bijna alles weg.\r\n\r\nOm het te low level formatteren moet je bij je favricant van je harde schijf kijken als die een programma aanbieden ik weet van western digital dat je dat zo bij hun op de site kan downloaden.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nNiet verstandig. Een gewone format verwijdert alles net zo goed. \r\n\r\nEen low level format doe je alleen als je problemen hebt met de harddisk, als de harddisk bijvoorbeeld gewist is door een sterke magneet. En als je contact gehad hebt met de support, en zij aangeven dat een low level format te proberen is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...