Ga naar inhoud

oud programma in W7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mogelijk wel, want Win7 heeft een XP [I]emulatiemodus[/I], waarbij het programma in feite in een virtuele XP gedraaid wordt. In theorie: als het onder XP werkt, gaat het ook werken onder Win7.\n\nEDIT:\nExcuses, op een of andere manier zat in m\'n hoofd dat \'ie niet onder Vista wilde werken.\nMaar inderdaad, zoals Lange Pier schrijft: als het niet onder XP werkt, gaat het onder Win7 in principe ook niet werken.
Link naar reactie
[QUOTE=Hermans;486055]Dag,\r\nik heb vlak voor de invoering van Windows XP een medische encyclopedie programma gekocht, (van de Consumentenbond nog wel), dat niet wilde draaien onder XP in de compatibiliteitsmodus. Zal dat in W7 anders zijn?\r\n\r\nVriendelijke groet, Herman[/QUOTE]\r\n\r\nNaam van die applicatie?\r\nAls het niet onder XP wilde zal het ook niet onder W7 willen, maar daar kan misschien wat aan worden gedaan.
Link naar reactie
Onder windows 7 draaien \'standaard\' vele programma\'s die onder Vista niet draaide, ook de compatibiliteitsmodus in Windows 7 is verbeterd.\r\nDe kans dat ie dus onder Windows 7 wel draait is groter dan onder Vista.\r\nVerder zou je inderdaad nog de virtuele XP-omgeving kunnen gebruiken om dit soort programma\'s te gebruiken, maar die zit alleen in de duurdere versies van Windows 7, dus niet in de meest verkochte Premium editie. De pc moet trouwens ook \'virtualisation\' aankunnen om dat te gebruiken, anders heb je sowieso niets aan die virtuele XP.
Link naar reactie
Ik heb een Medion 8818, moederbord MS 7318, chipset VIA 8251, CPU Intel Core2 Duo E6300/ 1,86 GHz, videokaart NVidia GeForce 7650GS, 2Gb RAM. OS Windows XP, helemaal up to date.\n\nHet programma waar het om gaat is BodyWorks 6.0 van TLC Domus, wat wel goed heeft gedraaid onder W98. Onder WXP, dus ook in de compatibiliteitsmodus W98, weigerde het totaal om te draaien. Best wel vervelend destijds, omdat ik dat programma erg goed vond en nog maar net had aangeschaft toen ik was overgestapt naar XP.\n\nWeinig hoopvol, gezien de reacties zover. Wel bedankt, overigens!
Link naar reactie
Lange Pier, bedankt voor je moeite! Geweldig, zo\'n forum!!\r\nIk heb destijds al verschillende dingen geprobeerd in WXP en hoopte op grond van de berichten dat in W7 de compatibiliteitsmodus of whatever beter zou functioneren. Vandaar hier de vraag. Wellicht ga ik als ik zelf W7 heb (nog niet dus) e.e.a. proberen met behulp van je tips.\r\n\r\nGrtz!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...