Ga naar inhoud

Standaard map locatie veranderen Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Tja, loop ik toch tegen een zware irritatie aan in 7.\r\nIk wil dus de standaard \"mijn documenten\" map op een andere partitie als standaard instellen.\r\nWaar het bij XP en Vista zo makkelijk was heeft men gedacht bij Microsoft om de gebruiker toch nog even te treiteren door die mogelijkheid weg te halen.....\r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ? Mijn documenten map is tamelijk groot en ik wil me niet door de Microsoft rakkers de verplichting laten opleggen door alles op C te parkeren. Handig als je systeem crashed, ben je lekker alles kwijt.....\r\n\r\nDus ik hoop dat iemand het weet.\r\n\r\nGr. Cyber
Link naar reactie
Ik klik op eigenschappen, en dan kan ik alleen een map opnemen.\r\nVerwijder ik de rest en open ik mijn documenten, dan zie ik dus de map die ik verwijderd heb.\r\nEr is een programma bij mij wat gebruik maakt van een map binnen mijn documenten.\r\nDie ziet alleen de map c/ bla bla bla staan.\r\nBij vista en xp pikte hij gewoon de nieuwe locatie.\r\nMet andere woorden, er is niets gewijzigd en het werkt ook niet met andere applicaties die op de zelfde manier werken.\r\nHoe kan ik hem dwingen toch in plaats van c/ bla bla naar bv D/ bla bla te gaan?\r\n\r\nIk zie nergens die mogelijkheid
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...