Ga naar inhoud

Formatteren Pc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk weet niet of ik hier goed zit voor deze vraag maar goed.\r\nIk heb wat problemen met mijn pc.\r\nHij is erg traag geworden en internet al helemaal.\r\nBlijft elke keer vast lopen enzo.\r\nEn soms kom ik weer bij de pc en dan is windows afgesloten en staat en iets over boot en dat ik een cd moet invoeren en op oke drukken.\r\nVaak zet ik dan de pc helemaal uit, ook met de aan uit knop achterop.\r\nDan wacht ik 5 min en zet hem weer aan.\r\nHij doet het dan wel gewoon weer.\r\nOok krijg ik steeds de melding dat het virtuele geheugen vol is.\r\nNou leek het mij een goed idee om de boel gewoon te formatteren en xp er weer opnieuw op te zetten.\r\nDit heb ik al eens eerder gedaan (long time ago, andere pc)\r\nDit is wel goed gegaan verder.\r\nIk heb tot nu toe alle onbelangrijke programma\'s al gewist (moet zeggen dat ie weer een stuk sneller is nu)\r\nWel wil ik graag een backup maken van mijn bestanden zodat ik die dus niet kwijt raak.\r\nIs er een makkelijke manier daarvoor. aangezien ik nero dus ook al eraf heb gehaald kan ik nu even niet branden. (Nu ik eraan denk is dat wel heel stom van me haha)\r\n\r\nOf is er een optie bij het formatteren dat de bestanden meegenomen kunnen worden?\r\nEn neemt ie dan niet alle rotzooi ook weer mee?\r\n\r\nTja een boel vragen ik weet het maar wil het graag goed doen namelijk.\r\n\r\nAlvast bedankt\r\nGroetjes Mogiway
Link naar reactie
Formatteren == alles kwijt. Dus geen optie om dingen te laten staan.\r\n\r\nVergeet verder niet dat XP ook gewoon CD\'s kan branden, dus dat moet geen probleem opleveren. Een externe schijf is echter een veel comfortabeler backup medium als je het mij vraagt. Herbruikbaar en een lage prijs per GB.\r\n\r\n\r\nBoel vragen valt wel mee. Je stelt er precies twee waar één antwoord afdoende is ;)\r\n\r\nGezien het vollopen van het virtuele geheugen: Hoe groot is het interne geheugen van de PC? Mogelijk is het de moeite waard om dat ook even uit te breiden.
Link naar reactie
Oei jeetje waar kan ik dat zien??\r\nIk kan behoorlijk wat zelf doen maar die dingen vindt ik altijd moelijk te vinden haha..\r\nIk denk dat een externe harde schijf misschien tot het handigst is aangezien het erg veel werk is om alles te branden.\r\n\r\nMoet zeggen dat mijn pc het al een stuk beter doet als voorheen.\r\nMisschien houdt ik hem wel zo maar goed ben wel alle programma\'s kwijt dus ik weet niet wat ie doet als ik alles er weer op zet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Aladin;484884]een reepje van 512 erbij zou lekkerder zijn maar tis wel voldoende verder. zeker als het voorheen naar je zin was.\r\nfrisse installatie doet vaak wonderen.\r\nMooiste is van een verse installatie een dump(image) te maken. Kun je net zoveel rotzooien als je wilt, in no-time weer een verse installatie terug.[/QUOTE]\r\n\r\nKun je mij uitleggen hoe ik zo`n dump image maak?\r\nOok ik heb dezelfde problemen met mijn pc, maar ik wil niet alle progamma`s kwijraken.\r\nMaar als ik opnieuw installeer ben ik dat wel kwijt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[B][I]Mensen,\r\nIk ben nu inmiddels zo ver dat ik een usb stick heb van 8GB.\r\nIk ben de bestanden die ik wil houden aan het inpakken en zet ze daar op..\r\nOok wil ik graag mijn outlook berichten en adressen enz. houden.\r\nIk heb bij programfiles de outlookmap dus ook ingepakt.\r\nMaar die is outlookmap genoeg om alles te behouden??\r\nOf moet je dat echt met een backupfile doen??\r\nEn als een cleanstart heb kan ik dan gewoon die outlook map weer terug plaatsen in program files??\r\nGraag hoor ik van jullie..\r\n\r\nbedankt alvast.\r\n\r\nGrtzz Mogiway[/I][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...