Ga naar inhoud

langzame pc in vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk word gek van mijn pc met Vista.\r\nHij wordt steeds langzamer, zo lijkt het.\r\nIk denk zelf dat de boosdoener de automatisch virusscan in Vista is.\r\nIk heb ook AVG, maar die zet ik vaak al uit, om zeker te weten dat het \'gerommel\' niet van AVG komt.\r\nIk hoor de pc constant \'zoeken\'.\r\nHoe kan ik dit veranderen????
Link naar reactie
[QUOTE=itsudo;484679]Ok, maar wat kan dan het probleem zijn??...\r\nHet defragmentatie al op eens in de 2 weken gezet, dus dat kan het niet zijn.\r\nContstant ratelt mijn pc, ik gooi \'m nog eens uit het raam!!!\r\npffff.\r\n\r\ndank voor jullie reacties[/QUOTE]\r\n\r\nDit klinkt mij toch alsof je te weinig RAM-geheugen hebt.\r\nDe harde schijf is in Vista heel vaak bezig, dat hoort ook zo, maar het feit dat ie het bij jou constant doet, kan alleen maar betekenen dat er onvoldoende geheugen aanwezig is om taken uit te voeren.\r\nDat ratelen zelf ligt trouwens aan de kwaliteit van de kast, een goede harde schijf in een goede kast zou je niet moeten horen. Misschien (als alleen het geluid je stoort), zou het eens verstandig zijn om een andere oplossing te zoeken om die schijf in de kast te bevestigen, zodat de herrie in ieder geval weg blijft.
Link naar reactie
probleem ook gehad...\r\neen van mijn problemen\r\n\r\n1: te warme pc\r\n2: harde schijf bijna stamp vol\r\n3: te lage hardware componenten om goed te draaien\r\n4: veel externe hardware aangesloten\r\n\r\noplossingen:\r\n1: koeler kopen\r\n2: pc opruimen\r\n3: pc upgraden\r\n4: kopel los wat je niet gebruikt\r\n\r\nik draai vista op een 3 gig ram en dual core 1.9Ghz\r\nen externe monitor aangesloten ongv 7 usb apparaten en het werkt soepel gewoon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...