Ga naar inhoud

Kan geen gedownloade software installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen???\r\n\r\nIk zit hier achter de PC van mijn vader, die draait op Windows Vista Home Basic. Nu heb ik deze pas opnieuw geinstalleerd, en wil graag weer mozilla en ziggobeveiliging terughalen. Deze software moet via internet gedownload worden, enkelt, als ik welke gedownloade software dan ook wil uitvoeren, verschijnt de melding \"programma werkt niet meer, windows zoekt naar mogelijke oplossingen\". Nu hoef ik natuurlijk niemand meer te vertellen dat die oplossingen van windows nooit gevonden worden.\r\n\r\nIk werd via via uiteindelijk doorverwezen naar de help en ondersteuning in windows. (Deze klopt echter ook niet). Deze gaf aan dat je het bestand secpol.msc moest uitvoeren, echter de basic en premium hebben deze secpol.msc helemaal niet.\r\n\r\nIk heb ook nog een aantal andere proggies gevonden op internet die het probleem mogelijk op kunnen lossen, maar het probleem is dat deze proggies gedownload en geinstalleerd moeten worden, wat dus juist het probleem is op deze pc.\r\n\r\nWie kan mij vertellen hoe ik de UAC moet uitschakelen in een home basic versie???\r\nAlle hulp is welkom\r\n\r\nGroet, Robin
Link naar reactie
Ga naar start --> configuratiescherm (klassieke weergave) --> Gebruikersaccounts --> Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen bevestig met doorgaan of type administrator wachtwoord in en deselecteer: Gebruik gebruikersaccountbheer (UAC) om uw computer beter te beveiligen en bevestig met ok. Nu moet je nog de pc opnieuw opstarten en klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...