Ga naar inhoud

probleem met opstarten Vista na update


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik had dit ook en toen ik geen antwoord kreeg van de FAQman heb ik contact gehad met Microsoft en onderstaand bericht was voor mij de oplossing.\r\n\r\n\r\nStart de computer op met de Vista DVD in de computer\r\n\r\nU krijgt nu een melding Druk op een toets om op te starten van cdrom druk nu op een willekeurige toets \r\nKies uw taal en klik op volgende \r\nKlik op Uw Computer herstellen (dit staat links onder) \r\nKies de juiste Vista installatie (degene met c:\\ bij de naam) \r\nKlik op Volgende \r\nU komt nu in het volgende scherm \r\n \r\n \r\n(Sorry, plaatje copieert niet) \r\n\r\n\r\nKlik op opdrachtprompt \r\nEr opent zich een zwart venster met witte text \r\nU mag de onderstaande commando’s een voor een uitvoeren door ze in te typen in het Opdrachtprompt venster en daarna op enter te drukken na elk commando. \r\n\r\n(Ik moest eerst wisselen naar de \'C\' schijf))\r\n \r\nchkdsk /F/R\r\n\r\nWanneer checkdisk vraagt of de loskoppeling van de schijf moet worden geforceerd, typt u de J van ja (of de Y van yes) en drukt u op Enter. \r\nNa de schijfcontrole voert u de volgende commando\'s in (en na ieder commando kunt u op Enter drukken): \r\n \r\ncd\\windows\r\n\r\n ren softwaredistribution softwaredistribution.old\r\n\r\ncd winsxs\r\n\r\ndel pending.xml\r\n\r\n exit \r\n\r\nHerstart de computer en probeer nogmaals op te starten \r\nIndien u de updates weer wilt installeren wil ik u verzoeken uw virusscanner/beveiligingssoftware te verwijderen van uw computer voordat u de updates installeert. \r\n \r\nSchijfcontrole duurde bij mij heel lang, maar daarna was alles snel opgelost\r\n\r\nDickT
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...