Ga naar inhoud

Acer speelt geen cd-rom meer af, Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenavond, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen want ik kom er niet meer uit!\r\nSinds een paar dagen (en een paar nieuwe updates van Vista) speelt mijn laptop geen cd-roms meer af. Als ik bij de apparaatbeheer kijk staat er ook bij Dvd-/cd-rom stations een uitroepteken. Er staat: [I]Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)\r\n\r\nKlik op \'Naar oplossingen zoeken\' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.[/I]\r\n\r\nAls ik op \'Naar oplossingen zoeken\' klik gebeurt er helemaal niets. Ik heb al via google gezocht naar de driver HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device om die te downloaden maar ik ben al een uur aan het zoeken....\r\n\r\nWeer ineens een fijne melding van Vista!!!!!!!:(\r\n\r\nHopelijk kunnen jullie mij verder helpen en komt deze melding bij gebruikers voor.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...