Ga naar inhoud

foutmelding in windows vista nietwegtekrijgen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

als ik de pc opstart komt er telkens weer een foutmelding die zegt: \"installatieprogramma voor windows modules werkt niet meer en is gesloten\". mogelijk heeft dit met de updates te maken want die lukken nu ook niet meer. ik gebruik een officiële legale cd van Windows Vista. dit komt er als ik op probleemrapport en oplossingen druk:\r\n\r\nProbleem met handtekening\r\nNaam van probleemgebeurtenis: APPCRASH\r\nNaam van de toepassing: TrustedInstaller.exe\r\nVersie van toepassing: 6.0.6000.16609\r\nTijdstempel van toepassing: 4757584b\r\nNaam van foutmodule: cntrtextinstaller.dll\r\nVersie van foutmodule: 6.0.6000.16386\r\nTijdstempel van foutmodule: 4549bcfb\r\nUitzonderingscode: c0000005\r\nUitzonderingsmarge: 0002603a\r\nVersie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3\r\nLandinstelling-id: 1043\r\nAanvullende informatie 1: 3c64\r\nAanvullende informatie 2: af91100ee1f81c1b5fd4f1fcceca1efa\r\nAanvullende informatie 3: 41b8\r\nAanvullende informatie 4: edc0072c6c3ec34dd950e9e15e356aa3\r\n\r\nExtra informatie over het probleem\r\nBucket-id: 652396265\r\n\r\nmisschien hebben jullie er wat aan\r\n\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
dit kan misschien helpen,ik heb het gevonden op internet\r\n\r\nTrustedInstaller.exe is de Automatische Update Service van van Windows Media Player. Volg de stappen hieronder om dat uit te schakelen.\r\n\r\n1. Start de Register-editor (Regedit.exe). \r\n2. Zoek de volgende sleutel in het register:\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Policies\\Microsoft \r\n3. Open het menu Bewerken, wijs de optie Nieuw aan en klik op Sleutel. \r\n4. Typ WindowsMediaPlayer en druk op ENTER. \r\n5. Selecteer de sleutel WindowsMediaPlayer, wijs Nieuw aan in het menu Bewerken en klik op DWORD-waarde. \r\n6. Typ DisableAutoUpdate en druk op ENTER. \r\n7. Open het menu Bewerken en klik op Wijzigen. \r\n8. Typ 1 en klik op OK. \r\n9. Sluit de Register-editor af en herstart je pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...