Ga naar inhoud

XP en Photobucket


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=jeanet;483443]heb een Acer Aspire 9301AWSMi met nog 11,3 gb beschikbaar.\r\nIk kan alle updates doen.\r\nHeb dus WEL SP3:-$....zou het daar aan liggen.[/QUOTE]\r\nphoeee...jeanet, lastig maar het zou niet aan SP3 mogen liggen. Die bucket is een soort online dienst waar je fotos kan opslaan? [url]http://www.flickr.com/[/url] is ook zoiets en had je daar al eens getest...of zijn je fotos veel te groot om daarop te zetten? Anders zou ik eens met je mee kunnen kijken via teamviewer of crossloop.
Link naar reactie
Er is een probleem, maar ik begrijp uit de vraagstelling niet precies welke.\nBeschrijf even precies wat je doet en waar het fout gaat.\n\nJe kunt in de Faq kijken hoe je het probleem kunt oplossen, of als Engels moeilijk is voor je kijken wij met je mee\n\n[url]http://photobucket.com/tips[/url]\n\n[QUOTE]Anders zou ik eens met je mee kunnen kijken via teamviewer of crossloop. [/QUOTE]\n\nNiet iedereen vindt het leuk dat een onbekende met deze programma\'s in je PC kan neuzen, hoe goed bedoelt ook....
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;483487]\r\nNiet iedereen vindt het leuk dat een onbekende met deze programma\'s in je PC kan neuzen, hoe goed bedoelt ook....[/QUOTE]\r\nklopt als een zwerende vinger wat je zegt en volgens mij ken je deze progjes dus niet?...Ik kan [wil] niet rondneuzen op iemand zijn pc zonder dat diegenen dat niet weet. Het kan alleen als die ander dat ook wil en we neuzen dan ook samen, gezellig. Voordeel is dat diegene dan kan zien hoe het probleem in elkaar zit. Het is iig beter dan dat je de pc naar een zaak brengt en je niet weet wat ze allemaal kunnen doen met je gegevens bv met cain & abel wachtwoorden eruit halen.
Link naar reactie
Ik ken de beide programma\'s inderdaad niet, maar weet toevallig dat een kennis, als ze haar broer inschakelt die meer verstand van PC\'s heeft, teamviewer gebruikt die dan de bewerkingen op haar PC kan uitvoeren..\n\nJij zegt dan wel dat je samen neust (:)) en dat degene dat dan dus weet, maar misschien weet die persoon dat niet vooraf en dat heb ik even kortgesloten. Wat de topicstarter met die kennis doet moet zij weten.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;483602]\r\nJij zegt dan wel dat je samen neust (:)) en dat degene dat dan dus weet, maar misschien weet die persoon dat niet vooraf en dat heb ik even kortgesloten. Wat de topicstarter met die kennis doet moet zij weten.[/QUOTE]\r\nMet een programma als Radmin kan je inderdaad mee kijken zonder dat die andere het weet. Het is altijd beter om gewoon bij die pc het probleem op te lossen en gezellig wat koffie erbij...:)
Link naar reactie
Mmmmm...ik vind het wel allemaal lief bedoeld.....en ik heb niks te verbergen....maar samen in mijn laptoppie kijken....nee....toch maar niet....\r\n\r\nIk heb ondertussen SP3 eraf gegooid...gewoon om te kijken of het dan lukte...dus ook niet.\r\nEn ik ken al die andere upload sites, maar weet je....hyves werkt alleen met Photobucket. En ik doe heel veel aan PaintShopPro en die creas wil ik erop hebben....en dat kan dus alleen met Photobucket.
Link naar reactie
volgens mij moet je wel iets van hun site installeren om foto\'s te kunnen uploaden. Ik kon jouw probleem op mijn pc niet herhalen en kon gewoon een foto erop zetten...dus zo makkelijk om dit uit te vinden met alleen maar deze berichten is het niet maar moet wel ergens gaan lukken. Gebruik je IE? probeer dan eens mozilla firefox, Chrome etc. en letop welke melding je krijgt als deze op je scherm komt...bv adobe flash player die je nodig hebt voor dit???
Link naar reactie
en volgens mij zou je ook de toetsen CTRL en F5 samen kunnen gebruiken... CTRL indrukken \r\nen vast houden en dan de F5. \r\nOok zou ik je aanraden in het menu rond te kijken onder BESTAND BEELD etc...dus EXTRA en internet opties en daar eea opruimen aan \'cookies\' cache leegmaken...pas op met opruimen dat je wel nog alle wachtwoorden die je gebruikt op internet ergens op papier hebt staan. Firefox heeft die ergens opgeslagen [als jij daar toestemming voor hebt gegeven]\r\njammer dat ik geen nl windows heb om daar wat plaatjes van te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...