Ga naar inhoud

Windows 7 start niet meer


Aanbevolen berichten

ja gewoon selecteren (volgens mij :P)\r\nheb het al vaker gedaan en het moet wel lukken\r\nvolgens mij moet je:\r\nbooten vanaf CD/DVD\r\ndan selecteren welk OS dit geval W 7\r\nen dan gewoon instructie volgen ik weet het niet zeker meer want sinds ik W 7 heb heb ik er geen problemen meer mee\r\n\r\nNiet echt dus brandt op een RWtje of op USB
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Heb je eerst Vista geinstalleerd en dan Windows 7?\r\nIndien je deze vraag met Ja hebt beantwoord, moet je een dual-boot systeem hebben.\r\n\r\nMijn voorkeur gaat uit naar oplossingen als VirtualPC, VirtualBox en VMWare. Dan krijg je een PC in een PC. Wel is het zo dat je meer geheugen nodig hebt, want naast het basis OS heeft het gast OS ook geheugen nodig, maar opstartproblemen zullen je niet langer tergen.
Link naar reactie
[QUOTE=TomVanDerVlugt;482322]Heb je eerst Vista geinstalleerd en dan Windows 7?\r\nIndien je deze vraag met Ja hebt beantwoord, moet je een dual-boot systeem hebben.\r\n\r\nMijn voorkeur gaat uit naar oplossingen als VirtualPC, VirtualBox en VMWare. Dan krijg je een PC in een PC. Wel is het zo dat je meer geheugen nodig hebt, want naast het basis OS heeft het gast OS ook geheugen nodig, maar opstartproblemen zullen je niet langer tergen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet dat ik W7 ook op een virtuele harde schijf kan installeren. Maar ik heb W7 schijf inmiddels allang weer geformatteerd. (wel goed os trouwens). \r\n\r\nMaar ik snap dat jij niet door had dat mijn topic al weer een half jaar oud is doordat yeapat ook nog had gereageerd. van mij mag hier nu een slotje op.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=TomVanDerVlugt;482322]Heb je eerst Vista geinstalleerd en dan Windows 7?\r\nIndien je deze vraag met Ja hebt beantwoord, moet je een dual-boot systeem hebben.\r\n\r\nMijn voorkeur gaat uit naar oplossingen als VirtualPC, VirtualBox en VMWare. Dan krijg je een PC in een PC. Wel is het zo dat je meer geheugen nodig hebt, want naast het basis OS heeft het gast OS ook geheugen nodig, maar opstartproblemen zullen je niet langer tergen.[/QUOTE]\r\n\r\nwaarom zou je in vredesnaam een besturingssysteem voor gewone gebruikers virtueel op een besturingssysteem voor gewone gebruikers gaan installeren? Dat heeft geen enkel nut. Is alleen handig om te testen. \r\n\r\nAls ik vmware voor mijn studie gebruik, installeer ik dat op ubuntu server zodat het gast OS zo weinig mogelijk processor en geheugen capaciteit gebruikt. [B]Bijvoorbeeld[/B] Win Server 2003 als DC en ubuntu server als webserver virtueel op ubuntu server of een andere linux server editie zonder grafische omgeving. Dit is een geweldige oplossing zo kun je meerdere besturingssystemen op één pc zetten. Maar om nou Win 7 virtueel op Win Vista te gaan draaien. :confused:\r\n\r\nmet gast os bedoel ik trouwens wat jij met basis os bedoeld :o
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb de windows 7 upgrade gedaan en nu krijg ik alleen een beginscherm zonder taakbalk en kan dus helemaal niks doen hij opent alles onder dit scherm en is niet zichtbaar.\r\n\r\nWat kan ik doen?\r\n\r\n\r\nHeb de computer al een paar keer opnieuw opgestart en ook de cd nog maar is erin, maar niks werkt.\r\n\r\nZit nu maar weer voor de oude laptop op zoek naar oplossingen.
Link naar reactie
[QUOTE=richard kok;495328]Ik heb de windows 7 upgrade gedaan en nu krijg ik alleen een beginscherm zonder taakbalk en kan dus helemaal niks doen hij opent alles onder dit scherm en is niet zichtbaar.\n\nWat kan ik doen?\n\n\nHeb de computer al een paar keer opnieuw opgestart en ook de cd nog maar is erin, maar niks werkt.\n\nZit nu maar weer voor de oude laptop op zoek naar oplossingen.[/QUOTE]\n\nDubbelpost met [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=60539[/url]\n\nBeter daar verder gaan, dit topic is sowieso al een rommeltje en bovenal heeft je probleem niks met Linux o.i.d. te maken.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...