Ga naar inhoud

svchost.exe


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb al een tijdje een probleem met svchost steeds als ik de pc opstart krijg ik het bericht : De instructie op 0x75596e6a verwijst naar geheugen op 0x00000008. De lees- of schrijfbewerking (\"read\") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beëindigen. \r\nals ik op OK of op het kruisje druk komt het weer terug en sinds ik dit probleem heb heb ik ook geen geluid meer ik had ergens gelezen dat hij precies het zelfde probleem had allen was dat allemaal duits\r\n\r\nPLZ kan iemand me helpen alvast bedankt
Link naar reactie
Download MalwareBytes\' Anti-Malware en sla het op je bureaublad op.\r\nDubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.\r\n\r\nZorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:\r\nUpdate MalwareBytes\' Anti-Malware\r\nStart MalwareBytes\' Anti-Malware\r\nKlik daarna op \"Voltooien\". \r\nIndien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.\r\nZodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad \"Instellingen\".\r\nVink hier aan: \"Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware\".\r\nGa daarna naar het tabblad \"Scanner\", kies hier voor \"Snelle Scan\".\r\nDruk vervolgens op \"Scannen\" om de scan te starten.\r\nHet scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. \r\nWanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna \"Bekijk Resultaten\" om de resultaten te zien.\r\nZorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: \"Verwijder geselecteerde\".\r\nNa het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.\r\nHet log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes\' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de \"Logs\" tab te klikken in het programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...