Ga naar inhoud

Corrupt lettertype.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenavond,\r\n\r\nIk heb afgelopen weekend de Adobe Creative Suite 4 gekocht en geïnstalleerd. Nu is het probleem dat ik erg veel lettertypes heb, en blijkbaar is een van die lettertypes nu corrupt geraakt waardoor Adobe FireWorks niet kan opstarten.\r\n\r\nIk heb na veel slepen en proberen een selectie van 2500 lettertypes gemaakt waar de dader bij moet zitten. Om al die lettertypes met de hand te controleren kost dagen, dus ik vroeg mij af of iemand een \'Font Manager\' kent die een soort \'corruptie checker\' heeft of iets dergelijks.\r\n\r\nAls u een idee hebt hoor ik het graag. :)\r\n\r\nGroeten,\r\nRobin.
Link naar reactie
Goedenavond,\n\nIndien u het over het herinstalleren van Adobe FireWorks heeft, dit heb ik al geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Indien u het over Windows 7 hebt, dan zou ik na herinstallatie alsnog de lettertypes moeten toevoegen (inclusief de corrupte waardoor Adobe FireWorks weer niet zou kunnen opstarten).\n\nEdit: Ik heb de standaard lettertypes van Windows 7 gedownload en geïnstalleerd nadat ik mijn eigen collectie heb verwijderd. Nu start Adobe FireWorks wel weer op, maar nu moet ik alsnog het corrupte lettertype in mijn collectie zien te vinden. Tijdelijke oplossing dus.\n\nGroeten,\nRobin.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...