Ga naar inhoud

Hoe krijg ik dit bestand leesbaar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een wordocument van een vriend gekregen .\r\n\r\nWanneer ik dit wil openen verschijnen er vreemde tekens in het word document ( zie onder ).\r\n\r\n 0 ` ( ?5.]5.]5.]q5.]q5 ÿÿ JÿÛ í \'`ÿx \';Í G ý° 5@\" &¬&&¬ÿ @ ¬- O ï ?5.]q5.]5.]5.]5 ÿÿ XÿÛ\"í &FŸ \'; G 0ý° 1@ p8¬8P8 8 8p\'-\'P\' \' \'$ ?5.]5.]q5.]q5 ÿÿ JÿÛ í \'`ÿx \';ý I 8ý° @ ¬ ¬- >5.]5.]555 ÿÿ 8ÿÛ/í & óš \'; I Gý° -@ ¬; ;p;À; ;%ð% %°%Ð% %8 ?5.]q5.]555 ÿÿ QÿÛ0í &F˜ \'; I Hý° -@ \r\n\r\n\r\nOnder de eigenschappen van dit word document stat het volgende .\r\n\r\nBestandstype : Microsoft Office Word 97- 2003 document.\r\n\r\n\r\nHoe kan ik de tekst leesbaar maken ???
Link naar reactie
Heeft die vriend het misschien met Word 2007 gemaakt?\nDownload dan van microsoft het [URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=en\"]compatibility pack[/URL]. Na installatie daarvan kun je met Office 2003 dokumenten openen die met Office 2007 zijn gemaakt.\n\nEen andere mogelijkheid is dat die vriend het in Office 2007 gemaakte dokument opslaat als Office 2003 dokument.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...