Ga naar inhoud

Hoe maak ik het Opstarten van Vista sneller?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=donderpoes;483274]...[/QUOTE]\r\nIk vraag me af in welke positie jij denkt te zitten om je met zoiets te bemoeien als je hier net om de hoek komt kijken? Lijkt me verstandig dat je dan eerst de moderator op de hoogte brengt en deze daarover laat beslissen in plaats van...hoe zal ik het netjes zeggen...jezelf in discrediet te brengen.\r\n\r\nOh, en ik heb nieuws voor je: dit is hoe een forum werkt. Precies als een normale discussie tussen personen kan het opeens zomaar ergens anders over gaan. Daarbij lijkt de TS niet echt geinteresseerd in een antwoord, anders had \'ie wel even geinformeerd.
Link naar reactie
[QUOTE=donderpoes;483337]Ik begin het steeds leuker te vinden op dit forum. Het niveau gaat ook met sprongen omhoog. Ik ga hier nog heel plezier aan beleven. Doe hier meer ervaring op dan in mijn praktijk.[/QUOTE]\r\n\r\nEen discussie over iets hoeft helemaal geen probleem te zijn, net zoals in dit topic gebeurde.\r\nDe TS stelt enkele vragen, sommige mensen geven nuttige antwoorden, anderen doen maar een slag in de ruimte en kunnen daardoor de TS op een verkeerd been zetten.\r\n\r\nStart er dan een discussie over iets dat iemand heeft geschreven, dan kan de TS in dit ja/nee spelletje zelf zijn conclusie trekken of schrijver A of schrijver B gelijk heeft, of de TS kan door de discussie misschien zelf gestimuleerd worden om dieper naar die materie te gaan zoeken.\r\nKlakkeloos maar aannemen dat alles waar is wat er geschreven wordt is het stomste wat je kan doen....\r\n\r\nVergeet niet dat de TS hier een vraag stelt omdat deze het zelf niet weet.\r\nHoe meer er dan over de aangedragen \'oplossingen\' gediscuteerd wordt, des te meer informatie komt er voor de TS ter beschikking, aan de hand waarvan hij of zij kan bepalen of iets wel of niet zinvol is.\r\n\r\nNiks mis mee dus, zo zijn er hier in heel veel topics mensen geholpen door de discussie van enkele \'antwoorders\' en ik durf zelfs te beweren dat door dit soort discussies mensen zijn behoedt voor voor problemen omdat sommige antwoorden falikant verkeerd waren....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...