Ga naar inhoud

pc sneller maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo!!\r\n\r\nIk heb mijn game-pc nou ong 8 maanden, en ik merk dat ie steeds langzamer aan het worden is. Met name het opstarten, dat duurt meestal al zo\'n 3-4 minuten. Ook staat er veel troep op, ongebruikte programma\'s ed.\r\nwat kan ik het beste doen om de computer net zo snel te krijgen als in het begin? \r\n\r\nnog een klein probleempje, elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart en ik wil een filmpje op youtube zien heeft mijn pc ineens geen flash player meer. ik moet dan eerst flash player uninstallen en vervolgens opnieuw downloaden + installeren. weet iemand hier misschien een oplossing voor?\r\n\r\nheel erg bedankt!\r\nkristian
Link naar reactie
Heb je wel een goede virusscanner?\r\nHeb je een goede antie spam en anti spyware?\r\n\r\nIk denk dat je last hebt van een virus of spyware.\r\n\r\nIn theorie hoef je windows nooit opnieuw te installen, als je je PC maar netjes schoon en upto date houdt.\r\nMijjn vorige PC na 5 jaar trouwe diens met XP nooit probelem.\r\nNu sinds februari een nieuwe PC met Vista en geen problemen. (alleen wil ik straks Windows 7 64 bits erop zetten).
Link naar reactie
[QUOTE=kristiann;480980]Hallo!!\r\nNog een klein probleempje, elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart en ik wil een filmpje op youtube zien heeft mijn pc ineens geen flash player meer. ik moet dan eerst flash player uninstallen en vervolgens opnieuw downloaden + installeren. weet iemand hier misschien een oplossing voor?\r\n\r\nheel erg bedankt!\r\nkristian[/QUOTE]Heb je na uninstal eerst de PC opgestart voordat je flashplayer opnieuw installeerde?\r\n\r\n\r\n\r\nDownload [url=http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe]Flash Player Uninstaller[/url]\r\nPlaats het op je bureaublad.\r\nSluit alle vensters.\r\nKlik op uninstall_flash_player.exe.\r\nAls deze tool zijn werk heeft gedaan start je je PC opnieuw op. \r\n\r\nga je naar deze [url=http://get.adobe.com/flashplayer/]webpage[/url] en installeer je Flash Player 10.0.32.18.\r\n\r\nVergeet niet je browser toestemming te geven om de ActiveX te mogen installeren.\r\n(Balkje dat bovenaan verschijnt en om toestemming vraagt)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...