Ga naar inhoud

Bureau accensories kwijt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[COLOR=\"Red\"][B][FONT=\"Arial\"]Hallo,\r\n\r\nSinds een tijdje ben ik mijn bureau-accensories kwijt.\r\nIk zou dit lijstje met programma\'s graag weer terug hebben, want ik vindt het nogal handig werken.\r\nIk heb systeemherstel al gedraait, maar dat hielp helaas niet. (Ik denk dat het voor mijn herstelpunten in systeemherstel is gebeurt.)\r\nIk heb al wat geprobeerd in het onderdeel software in het configuratiescherm, maar ook dat werkt niet. (Ik heb daar gekeken bij;,,windows onderdelen toevoegen of verwijderen\'\'.\r\n\r\nIemand een idee om dit weer terug te halen?\r\n\r\nMet vr. Groet,\r\n\r\nThomas[/FONT][/B][/COLOR]\r\n\r\nP.S. Een herinstallatie van windows is geen optie, ik heb namelijk geen installatiedisk. Tevens is dit een voorgeïnstalleerde versie van Windows & deze gebruikersaccount wil ik namelijk niet verwijderen
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;481005]Zoiets kan ook kwijtraken door een ongecontroleerde sleep-actie (ik spreek uit ervaring :| ) .\r\n\r\nStop eens in de zoekfunktie van je Verkenner (op C:\\ ) alleen de term \"[B]bureau[/B]\" ? Misschien dat het ver van het Start-menu terecht gekomen is ? :p[/QUOTE]\r\n\r\nIk kan vrij goed overweg met computers, dus ik denk dat het daar niet aan zal liggen.\r\nIk heb het geprobeerd maar er kwam helaas niets uit.\r\nIk kwam Kladblok, Verteller, Opdrachtprompt & uitvoeren wel tegen,\r\nmaar ik mis nog wel al die andere programma\'s: paint, schijfopruiming, schijfdefragmentatie etcetera...\r\n\r\nMisschien kan iemand zijn bureauaccensories inpakken in een zipje & hier posten?\r\nZou misschien wel een goede oplossing zijn denk ik!?:o\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nMet vr. Groet,\r\n\r\nThomas
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;481079]Die zouden moeten staan in C:\\Documents and Settings\\All Users\\Start Menu\\Programs\\Accessories\r\nBen je dat mapje kwijt toevallig?\r\nMisschien even terug zetten van je backup.[/QUOTE]\r\n\r\nDie map ben ik inderdaad kwijt ja.\r\nTevens de map bureauaccensories.\r\nDie hele map wil ik dus graag weer terug zien te krijgen, dus ook die map.\r\nEen backup? Die heb ik niet.\r\nAls iemand hier de map bureauaccensories van Windows Vista Home Premium kan posten is mijn probleem opgelost, naar mijn beredenering.\r\nWant ik mis dus feitelijk de snelkoppelingen naar de desbetreffende programma\'s.\r\n\r\nMet vr. Groet,\r\n\r\nThomas
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;481087]Ik wil die van mij wel naar je mailen, dan kun je testen of dat werkt.\r\nIk heb hier echter geen Vista, alleen XP en Windows 7.[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet niet of de snelkoppelingen naar de desbetreffende locaties hetzelfde zijn.\r\nIk kan het wel proberen!\r\nIk denk dat die van Windows 7 het meest overeen komt.\r\nIk zal mijn e-mailadres even zichtbaar aan mijn profiel koppelen!\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nMet vr. Groet,\r\n\r\nThomas
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;481089]hier niet te vinden ?\r\nC:\\Users\\naam\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Bureau-accesoires\r\n \r\nen zonder schrijffouten . ;)[/QUOTE]\r\n\r\nDat was één van de eerste dingen die ik geprobeerd had, maar ook daar kon ik het niet vinden.\r\nIk denk als iemand met een Nederlandse Windows Vista Home Premium z\'n bureauccensories in een zipje hier post, ik ze zo uitgepakt weer terug kan zetten.
Link naar reactie
[QUOTE=Thomasoost;481085]\nAls iemand hier de map bureauaccensories van Windows Vista Home Premium kan posten is mijn probleem opgelost, naar mijn beredenering.\nWant ik mis dus feitelijk de snelkoppelingen naar de desbetreffende programma\'s.[/QUOTE]Ik heb die niet, daar kan ik je niet mee helpen, maar ik moet je gezien het onderwerp (het terugvinden) even op een taalfout wijzen, anders zoek je naar het verkeerde ;)\n\nDe map heet namelijk[I] Bureau-accessoires[/I].\n\n[B]Edit:[/B]\nAh, Edmoor heeft geloof ik een stukje Windows voor je.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;481094]Je hebt mail op het hotmailadres uit je profiel.[/QUOTE]\r\n\r\nDankje,\r\nIk zal laten weten of het me gelukt is!\r\nAan die van XP heb ik niet zoveel denk ik, want die heeft toch andere locaties van de programma\'s.\r\nIk bedoel daarmee de naam van de mappen etcetera.\r\nZometeen zal ik proberen die van Windows 7 te testen.\r\nIk zal laten weten of het me gelukt is.\r\n\r\nMet vr. Groet,\r\n\r\nThomas
Link naar reactie
[quote=tjoekse;481089]hier niet te vinden ?\nC:\\Users\\naam\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Bureau-accesoires\n \nen zonder schrijffouten . ;)\ndie spatie in start is niet weg te krijgen .[/quote]\n\nWel als je het in een code tag zet.\n[code]C:\\Users\\naam\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Bureau-accesoires[/code]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;481095]Ik heb die niet, daar kan ik je niet mee helpen, maar ik moet je gezien het onderwerp (het terugvinden) even op een taalfout wijzen, anders zoek je naar het verkeerde ;)\r\n\r\nDe map heet namelijk[I] Bureau-accessoires[/I].\r\n\r\n[B]Edit:[/B]\r\nAh, Edmoor heeft geloof ik een stukje Windows voor je.[/QUOTE]\r\n\r\nOh ja, daar heb je gelijk in!;)\r\nMaar met de term ,,bureau\'\' kom je in het zoekprogramma van Vista ook al een heel eind.\r\n(zie mijn eerdere berichten hier boven ^^^)
Link naar reactie
[QUOTE=turn;481128]al die progs staan toch gewoon in \r\n[CODE]C:\\Windows\\System32[/CODE]\r\nen dan kan je daar vandaan toch een snelkoppeling maken.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar dacht ik als tweede optie aan.\r\nOok dat moet inderdaad mogelijk zijn!\r\nMaar het handigst is gewoon een zip met die snelkoppelingen uit te pakken en daar te plakken, want dan weet je zeker dat je alles weer terug hebt!\r\nMaar bedankt voor je tip!;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...