Ga naar inhoud

Gebruikersacountbeheer niet uit te schakelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn werk heb ik Gebruikersaccountbeheer van Vista uitgeschakeld omdat anders een programma foutmelding geeft ( van officiële betrouwbare betaald progamma voor opslag van gegevens) De helpdesk kan als Gebr.ac beheer aanstaat ook niet het probleem via internet bij mij oplossen. Voor hun lijkt het dan als of ik geen Administrator rechten heb met mijn account, terwijl ik dat wel bij mijn account zie staan. Speciaal deze uitgebreidere Vista versie er op verzoek van deze Programma-leverancier op gezet om met een externe server te kunnen werken voor opslag van de gegevens in de nabije toekomst.\r\nNu staat er soms iemand anders in de winkel, die het weer inschakeld.\r\nHet lukt mij dan niet om het weer uit te schakelen, die mogelijkheid staat er gewoon niet bij, alleen inschakelen.\r\nMoet dan iedere keer sijsteemherstel naar daarvoor doen om het bewuste programma te laten werken weer.\r\n\r\nWat kan hier de oorzaak van zijn, of is er een manier om dat programma wel te laten werken met gebr.accountbeheer ingeschakeld. In de andere winkel werkt het wel zo met het zelfde programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...