Ga naar inhoud

explprer 8


Aanbevolen berichten

Hi \r\nIk heb met behulp van obelix 71 een formulier gemaakt maar de persoon voor wie het is zegt dat het niet werkt bij de explorer 8 Als je deze ook gebruikt wil je deze link proberen, het formulier invullen en verzenden?\r\nHet is dringent want het kantoor is dicht voor de vakantie\r\n[url]http://vanderelst2.site50.net/new.php[/url]\r\n\r\nBerdank\r\nJohn
Link naar reactie
Heb net IE8 dan maar geinstalleerd en getest. Krijg gewoon het formulier te zien en kan alles invullen. Na klik op verzenden krijg ik melding dat contactformulier goed is verzonden.\r\n\r\nOp zich vond ik het ook al raar dat het niet zo werken, omdat de gebruikte html en php codes \'standaard\' zijn.\r\n\r\nKrijgt die persoon een foutmelding? Krijgt hij het niet te zien? Kortom; heb je nog wat meer info?
Link naar reactie
Ik help hem met de website en regelmatig werkt eits niet bij hem.terwijl ik geen fout in de HTML kan vinden waar ik sedert 1994 mee werkte.in dreamweaver nu is het CS3 \r\nIk ben er zeker van dat de fout is bij hem maar hij zeg dat zijn beide PC\'s het formulier laten zien en als hij het invult en verzend het formulier weer leeg terug komt en niet verzonden is. \r\nIK heb IE 7 zo kon niet bewijzen dat het werkt ok in IE 8.. Jij bent nummer 3 zonder problemen. Hj kon ook het email formulier niet verzenden waar jij ook geen moeite mee had.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...