Ga naar inhoud

ACasfvasd laufzeitfehler '9'


Aanbevolen berichten

Okay, probleem opgelost.\r\nWas een trojan.\r\n\r\nWat heb ik gedaan (garantie tot aan de volgende muisklik :D )\r\n\r\n- Opstarten in Safe Mode\r\n- Run: Trojan Remover\r\n- Reboot naar Safe Mode (een herstart is nodig om de trojan te verwijderen)\r\n- Opnieuw: Trojan Remover laten scannen\r\n- Rebooten maar nu normaal.\r\n\r\nE voila\r\n\r\nYeahoo ;)
Link naar reactie
[QUOTE=fledder;476557]Okay, probleem opgelost.\r\nWas een trojan.\r\n\r\nWat heb ik gedaan (garantie tot aan de volgende muisklik :D )\r\n\r\n- Opstarten in Safe Mode\r\n- Run: Trojan Remover\r\n- Reboot naar Safe Mode (een herstart is nodig om de trojan te verwijderen)\r\n- Opnieuw: Trojan Remover laten scannen\r\n- Rebooten maar nu normaal.\r\n\r\nE voila\r\n\r\nYeahoo ;)[/QUOTE]\r\n\r\nUw garantie liep veel verder dan de volgende muisklik, want na de door U opgegeven muisklikken ben ik de foutmelding kwijt.\r\n\r\nHartstikke bedankt Fledder!
Link naar reactie
[QUOTE=fledder;476557]Okay, probleem opgelost.\nWas een trojan.\n\nWat heb ik gedaan (garantie tot aan de volgende muisklik :D )\n\n- Opstarten in Safe Mode\n- Run: Trojan Remover\n- Reboot naar Safe Mode (een herstart is nodig om de trojan te verwijderen)\n- Opnieuw: Trojan Remover laten scannen\n- Rebooten maar nu normaal.\n\nE voila\n\nYeahoo ;)[/QUOTE]\nEn als service van de zaak, om de hits even wat te kauwen te geven :D :\n\nTranslation to English:\n\n[COLOR=\"DarkGreen\"]\"OK, problem solved.\nIt was a Trojan.\n\nWhat i did (garantied only until the next mouseclick :D )\n\n- Boot in Safe Mode\n- Run: Trojan Remover\n- Reboot in Safe Mode (reboot needed to remove the Trojan)\n- Again: Let Trojan Remover scan\n- Reboot, but in normal mode.\n\nE voila.\n\nYeahoo ;) [/COLOR]\"
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...