Ga naar inhoud

ACasfvasd laufzeitfehler '9'


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Obelix71;476437]Waar hoort \"ACasfvasd\" bij?\r\n\r\nGoogle geeft op Laufzeitfehler \'9\' diverse links (Duitstalig). Daar al naar gekeken?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb daar al gekeken, maar die verwijzen allemaal naar een fout in Excel, terwijl ik dit bericht krijg als ik mijn laptop opstart, dus nog helemaal niet iets van excel heb geopend.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;476447]Welk merk laptop is het?\r\nHeb je er al lang last van? Enig idee wanneer het is ontstaan?\r\nAl geprobeerd om een herstelpunt terug te zetten?[/QUOTE]\r\n\r\nMedion WIM2140\r\nIntel Dual Core T 5250\r\nPas sinds gistermorgen\r\nHerstelpunt instellen helpt niet\r\nGeen nieuwe programma\'s geinstalleerd.\r\nOnline Virusscan via Norton levert niets op.\r\n\r\nIk weet het dus niet meer.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;476539]Hebben de mensen die dit krijgen toevallig allemaal een Mdion pc?\r\n\r\nGa eens via start, uitvoeren MSCONFIG in en ga dan eens naar het tabblad OPSTARTEN.\r\nZie je daar toevallig een verwijzing staan naar iets als ACasfvasd? Zo ja, zet deze verwijzing eens uit en start opnieuw op.[/QUOTE]\r\n\r\nIn Opstarten in MSConfig staat niets wat verwijst naar ACasfvasd!
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;476539]Hebben de mensen die dit krijgen toevallig allemaal een Mdion pc?\r\n\r\nGa eens via start, uitvoeren MSCONFIG in en ga dan eens naar het tabblad OPSTARTEN.\r\nZie je daar toevallig een verwijzing staan naar iets als ACasfvasd? Zo ja, zet deze verwijzing eens uit en start opnieuw op.[/QUOTE]\r\n\r\nNee, absoluut niet :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...