Ga naar inhoud

schermbeveiling


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraagje mbt de schermbeveiling in XP.\r\n\r\nNadat ik voor kennissen de pc opnieuw heb geinstalleerd (met formateren) werkt de schermbeveiling niet meer; dwz ik kan alles instellen en als ik voorbeeld aanklik doet die het het netjes; echter als die daadwerkelijk moet intreden (na 10min.) gebeurt er niks ?. Ik heb ze allemaal geprobeert, tijden verkort en verlengt maar hij komt niet in \"aktie\" na de ingestelde tijd.\r\n\r\nAan de PC is na de herinstallatie niks verandert, behalve dat er een nieuwe printer en MS toetsenbord/muis combi geinstalleerd zijn, voor de rest is de PC qua hard/software exact het zelfde gebleven.\r\n\r\nIk zelf zit er aan te denken dat er wellicht iets op de achtergrond draait wat ervoor zorgt dat de screensaver niet in aktie kan komen ? dit zou dan iets van de nieuwe printer of toestenbord combi moeten zijn. Voor de rest heeft de PC de nieuwste drivers en update\'s.\r\n\r\nHeeft iemand een iedee wat er aan de hand kan zijn ?
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Beetje laat, maar ik blijk dat op oude xp computer van moeders.\nNog niet gekeken naar het spam gebeuren want dan moet ik er verschillende uitschakelen.\nIk wilde alleen even melden dat het screensavers zijn die eerder wel altijd gewoon werkte, zoal Aquarium en Waterfalls.\nAls je dan weer kijkt bij screensaver dan staat er weer GEEN, terwijl hij wel is aangezet.\nDe Windows screensavers doen het wel gewoon.\nZou dus best kunnen, spam, alleen dan toch de vraag waarom eerder wel en nu opeens niet?\nHet heeft toch wel een jaar gewerkt denk ik.\nUiteraard het kan weer van alles zijn, hoeft maar een instelling iets te zijn veranderd, niet dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...