Ga naar inhoud

Geblokkeerde opstartprogramma's


Aanbevolen berichten

Ik gebruik sinds kort Cobian Backup 9 (TIP!) als gratis alternatief voor Acronis True Image. Ik gebruik de automatische backup functie waarbij het programma automatisch opstart met Windows (Vista:-S). Maar nou krijg ik elke keer bij het opstarten een ballonnetje rechtsonderin \"Geblokkeerde opstartprogramma\'s\" en dan moet ik handmatig het programma toestaan dmv wachtwoord invullen. Ik wil dit helemaal niet, het moet gewoon automatisch.\r\nIk heb al vanalles geprobeerd:\r\n\r\n-Windows Defender uitgeschakeld\r\n-UAC uitgeschakeld\r\n-Beiden tegelijkertijd uitgeschakeld\r\n\r\nBij de laatste poging (Beiden uitgeschakeld) kreeg ik inderdaad geen Windows Defender scherm als ik erop klikte, maar Opstartbeheer oid! En daar waren natuurlijk ook geen opties om het programma gewoon toe te staan... Ik kan nergens vinden hoe ik het programma gewoon kan toestaan... Kan iemand mij aub helpen??
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;475051]Je beseft overigens, dat cobian backup een totaal ander programma is dan trueimage? Het een is dus geen alternatief voor het ander.[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad, aardappel ;)\r\n\r\nMaar alle functies die ik gebruikte bij Trueimage, zitten ook in Cobian. Dus voor mij is het een uitstekend (gratis) alternatief!
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;475041]Deinstalleer Cobian en installeer deze als administrator.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je reactie!\r\n\r\nMisschien is het een goede optie, Edmoor, maar ik heb zelf ook al iets bedacht, namelijk:\r\n\r\nIk heb in de Taakplanner van Windows een nieuwe basistaak toegevoegd. Deze laat ik \'Met alle bevoegdheden\' uitvoeren bij het aanmelden van Windows, met de parameter \"-service\" erachter. Op deze manier kreeg ik geen meldingen meer en werd hij met de hoogste bevoegdheden uitgevoerd.\r\n\r\nMaar nogmaals, bedankt voor je reactie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...