Ga naar inhoud

XP services


Aanbevolen berichten

hallo allemaal\r\n\r\nsinds gisteren heb ik een probleem met mijn computer waar HOME XP opstaat.\r\nNamelijk heel veel services willen niet meer starten. een voorbeeld daarvan is namelijk de DHCP Client, maar ook windows audio en ga zo maar door. Wanneer ik de services probeer te starten, krijg ik een error, namelijk 1053. Ik heb daardoor nu onder andere geen geluid en geen internetverbindingen. In het logboek van mijn computer staan eigenlijk alleen deze errors van DCOM met gebeurtenisnummer 10005.\r\nIk heb al gezocht op internet, maar kon alleen iets vinden met .net framwork 1.1 Dit is echter niet het geval, ik heb 3.5 geïnstalleerd?\r\nWeet iemand een oplossing? Ik zou hulp erg op prijs stellen
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;474932].net framework 1.1\r\n\r\ndie heb je toch niet verwijderd ???[/QUOTE]\r\nik heb alle .net frameworks verwijderd en toen 2.0 opnieuw eropgezet. daarna heb ik de 3.5 hotfix geïnstalleerd. Dit lostte mijn probleem echter niet op. Is 1.1 dan cruciaal voor de werking?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...