Ga naar inhoud

word cduocumenten herstellen


Aanbevolen berichten

hoi allen,\r\n\r\nik heb lang geprobeerd om mac osx op mijn pc te krijgen ( jep, dat lukt niet, )\r\nen ik had ooit toen perongeluk een paritite leeg gemaakt, waarop stuk okf 15 belangrijke documenten stonden, allemaal met word natuurlijk waren het, \r\nik heb verschillende programma\'s geprobeerd om het terug te krijgen, niet gelukt dus...\r\n\r\nik had ooit gezien, dat een computer idee blad, een artikel had over het hetrstellen van ge-crashte schijven, jammer dat ik dit niet kon kopen, ivm, dat de winkels het in mijn buurt niet hadden, en ik ben ook nog geen abonée, \r\n\r\nwie kan mij helpen???\r\n\r\n\r\nBij Voorbaat Dank\r\n\r\n\r\n~ Adil
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;474728]Ik wil je wel helpen... heb een behoorlijk archiefje... maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg. Heel graag wat specifieker...[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nhoe bedoel je reintje?\r\n\r\nik heb niet zo een groot berg documenten, want ik heb alleen maar mijn huiswerk ( paar bestanden ) en die bestanden die kwijt zijn, echt ik heb ze heel erg hard nodig, zeg maar wat ik moet doen, ik doe er wel alles vor, het zijn echt hele belangrijke privé gegevens :D\r\n\r\nik hoop dat je mij begrijopt nu, zio niet dan roep je et maar :D
Link naar reactie
Wat Reintje bedoelt is dat niet duidelijk is wat je precies zoekt. Weet je nog iets meer? Wanneer stond het in het blad. (Reintje; je was me voor.)\n\nHeb je die partitie geformatteerd of alleen de bestanden verwijderd? Heb je er verder nog wat mee gedaan?\n\nEr zijn diverse programma\'s (zoals [url]http://www.recuva.com/[/url]) om per ongeluk verwijderde bestanden terug te halen. Om succes te kunnen hebben is het belangrijk dat er nog geen nieuwe gegevens op die partitie zijn geschreven. Dat verkleint (aanzienlijk) de kans op herstel. \n\nDaarnaast blijkt maar weer eens het belang van het maken van een backup.
Link naar reactie
ik heb het allee geformateerd,\r\nen toen paarkeer osx geprobeerd erop te zetten...\r\nmaar recuva bijvoorbeeld, vindt hwel andere dingen, maar niet die doumenten, ik vind bijvoorbeeld daarzo allemaal tijdelijke bestanden en al...\r\n\r\nWat betreft nummer :\r\n\r\n\r\nNummer 11 2009 :D ;)\r\n\r\n\r\nalvast aan allemaal, dank!
Link naar reactie
[quote=adilhussain;474737]ik heb het allee geformateerd,\nen toen paarkeer osx geprobeerd erop te zetten...\nmaar recuva bijvoorbeeld, vindt hwel andere dingen, maar niet die doumenten, ik vind bijvoorbeeld daarzo allemaal tijdelijke bestanden en al...\n\nWat betreft nummer :\n\n\nNummer 11 2009 :D ;)\n\n\nalvast aan allemaal, dank![/quote]\n\nPbeetje met info...
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;474751]Pbeetje met info...[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\noeke,\r\n\r\nhet was een partitie van een 160 GB Samsung Disk, ik had er al mee geklooid om osx erop te krijgen, in zo een speciale vorm voor OSX geformatteerd ( ook wat geleerd, ga nooit klooien met je besturingssysteem + iets illegaals )...\r\n\r\ner stonden best wel veel dingen op, ongeveer 10GB aan een hele seizon vasn een Anime, die documenten natuurlijk, foto;s ( gelukkig heb ik kopieën van sommige ) , en that\'s it, kijk ik dacht er aan om mijn pc weer te her in stalleren, omdat ik dan van al die narigheid af ben, maar als het gefixt kan worden ( DUs De Documenten terug ) , dan zou ik echt heel erg blij zijn...
Link naar reactie
Ik denk dat het echt niet lukken gaat :(, want de bestanden zijn, zoals hij zelf aangeeft, een paar keer overschreven, NADAT de partitie is geformateerd. Ook is gepoogd OS-X meerdere malen te installeren, dus ook schrijven op die partitie. Ook PC Inspector weet daar geen raad meer mee.\r\n\r\nSneu voor je, maar ook een goede les, Adilhussain. Maak dus altijd eerst een backup en sla bestanden met Word documenten gewoon op in je map (en zonodig in een submap) \'Mijn Documenten\'.
Link naar reactie
yup inderdaad wel een goede kles, maar echt zonde van al die bestanden!!! :D\r\n\r\ntja, ik probeer het nog met die data-recovery software, als dat niet werkt, tja, dan spaar ik maar totdat ik zo een bedrijf kan betalen ( 400 euro maar ), en hopen dat het dan lukt, want dat moest haast wel met een bedrijf :D, maar eerst hopen dat dit gewoon lukt...\r\n\r\nby the way, die ding voor mac osx had ik HFS/+ geformatteerd, 3 ekeer, maar eigenlijk nu ik mij beter herinner:\r\n\r\npaar partities:\r\n\r\n1 : Windows Derop:\r\n2: Bestanden en etc:\r\n3: ook volgens mij bestanden omdat 2 weer teklein was...!!! :P:P:P\r\n4: mac osx zou hier komen, doordat er problemen kwamen et het herkennen van de disks, heb ik PER ONGELUK 3 als het goed is verwijderd, en daarna 4 gewoon paar gekeer geformatterd...
Link naar reactie
Ik ben het helemaal met Obelix eens. En koop voor die 400 euro een tweede pc en installeer daar Mac OS-X op.\r\nDe kans dat je nog iets terugvindt is uitermate klein, zeg 1 op de miljoen (?). Echt jammer voor je, maar om eerlijk te zijn heb je ook wat \'dom\' (en ik bedoel niet dat jij dom bent) gehandeld. Maak ALTIJD eerst een volledige back-up voodat je iets aan je systeem gaat veranderen.\r\nIn jouw geval: typisch \'helaas pindakaas\' of zoals de Britten het zeggen \'To bad, peanutspread\'.\r\n\r\nSterkte ermee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...