Ga naar inhoud

Kan u niet aanmelden vanwege een accountbeperking


Aanbevolen berichten

Ik wilde van dat \"welkomscherm\" af en heb via het commando user passwords2 alle accounts gewist behalve de administrator en het vinkje weggedaan waar stond \"gebruikers moet een paswoord ingeven...\"\r\n\r\nSindsdien geraak ik niet meer binnen op XP. Eerst krijg ik die error van in de titel: \"Kan u... accountbeperking\" en dan vraagt hij het paswoord van de administrator, maar dat heb ik nooit ingegeven, dus dat bestaat bij mijn weten niet. XP start dus niet op.\r\n\r\nOm toch aan mijn gegevens te geraken heb ik XP opnieuw geïnstalleerd onder c:/windows2/ en nu kan ik tenminste aan mijn gegevens. Ik dacht dat ik mijn probleem kon oplossen door het SAM bestand te wissen, maar dat is niet gelukt. Iemand een idee hoe ik ooit nog in mijn originele windows teruggeraak?
Link naar reactie
bij het instaleren van wondows xp (je eerste versie) heb je een \"administartor wachtwoord\" moeten invoeren.. die heb je dus nodig... die kan je veranderen door bij het opstarten naar je boot menu ( meestal gwn F12 of F10 indrukken) te gaan en daar bij security je admin password te veranderen. dan kan je wel weer in je admin account komen.. ;) je mag ook mailen als je nog een vraag hebt... [email]leroy.schoemans@kpnmail.nl[/email]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...