Ga naar inhoud

venster kwijt help het vinden


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een klein probleem.\r\nHet venster van newsleecher is verborgen en ik kan hem niet meer vinden.\r\ndat wil zeggen het programma werkt.\r\nIk weet dat er ergens een venster is maar ik zien hem niet.\r\nIk heb al een tweede monitor eraan gehangen maar ook daar is hij niet te vinden.\r\nIs er iemand die weet of er in het register mogelijkheden zijn om vensters te resetten naar de oorspronkelijke positie.\r\nIk draai op dit moment Windows 7.\r\n\r\nIk hoop dat er iemand is die kan helpen.\r\n\r\nGrtz Manfred
Link naar reactie
[QUOTE=Abraham54;474279]Vergroot de schermresolutie eens, misschien dat het venster dan weer zichtbaar wordt en kan je het verslepen.[/QUOTE]\r\n\r\nNja mijn scherm resolutie staat al maximaal.\r\n\r\nMaar daar had ik het zelf ook al gezocht.\r\n\r\nMaar bedankt voor het mee denken.\r\n\r\nGrtz Manfred
Link naar reactie
Ik heb nu inmiddels ook geprobeerd via taakbeheer.\r\nIk zie het programma daar wel maar kan hem niet zo activeren dat ik hem weer zie.\r\nInmiddels ook al eens het programma van de computer gegooit.\r\nHierna het register leeg gegooit wat betreft newsleecher.\r\nook na deze actie geen resultaat.
Link naar reactie
Heb je nog wel de vermelding van het programma in je taakbalk ?\nMisschien heb je hier dan wat aan:\n[url]http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12740[/url]\n\nDat brengt de positie terug met het keyboard d.m.v. het [I]positie-menu[/I] dat je oproept met Alt+Spacebar.\nKlik daarvoor eerst op de programma-knop op je taakbalk, druk dan Alt+Space, en dan op de M van \"Maximaliseren\".\n\nAnders misschien met programma-wisseling m.b.v. Alt+Tab ? (Alt indrukken, en met Tab wisselen)
Link naar reactie
Het is me inmiddels gelukt\r\nHeb nu het programma gedeinstalleerd en ben daarna opzoek gegaan naar alle informatie op de pc van Newsleecher.\r\nToen kwam ik een map tegen in de Roaming folder onder gebruikers.\r\nDeze verwijderd.\r\nHierna Newsleecher opnieuw geinstalleerd en probleem opgelost.\r\n\r\nmaar toch bedankt voor de hulp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...