Ga naar inhoud

Windows vista SP2 installeren mislukt.


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zag dat eindelijk het nieuwe Vista SP2 beschikbaar was.\r\nDus vandaag gedownload.\r\nNou krijg ik de volgende foutmelding:\r\n[IMG]http://i226.photobucket.com/albums/dd107/jong-a-pin/sp2installeren.jpg[/IMG]\r\nDan vraagt hij om op die link te klikken, dat doe ik dan moet je een bestand downloaden.\r\nEn dan uitvoeren. Dat doe ik maar dat update komt dan ook wel gewoon in beeld. Maar hij doet gewoon helemaal niks hij blijft gewoon op 0 staan:((Zie plaatje)\r\n\r\nIemand een idee?\r\n\r\nAlvast Bedankt!!:D
Link naar reactie
[QUOTE=Jagio;474209]Hier al gekeken?\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/948465/nl[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je reactie, maar met deze website verandert er nog steeds niks.\r\nWat SP2 is namelijk nog niet geinstalleerd, omdat gewoon niet begint. Of er wordt een foutmelding weergeven.:(\r\nDus verwijderen bij geinstaleerde updates gaat ook niet lukken.(cry)\r\n[B]\r\nEn als ik nou de 64-bit versie download en die installeer, of werkt dat niet?[/B][B](Werk nu met 32-bit)[/B]\r\n\r\nAlvast Bedankt!!:D
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;474220]Bedankt voor je reactie, maar met deze website verandert er nog steeds niks.\r\nWat SP2 is namelijk nog niet geinstalleerd, omdat gewoon niet begint. Of er wordt een foutmelding weergeven.:(\r\nDus verwijderen bij geinstaleerde updates gaat ook niet lukken.(cry)\r\n[B]\r\nEn als ik nou de 64-bit versie download en die installeer, of werkt dat niet?[/B][B](Werk nu met 32-bit)[/B]\r\n\r\nAlvast Bedankt!!:D[/QUOTE]\r\n\r\nAan de 64-bit versie heb je niets als je met Vista 32-bits werkt. Die installatie loopt gewoon niet.\r\nToch raad ik je aan eens te Google\'n op \'vista sp2 installation errors\'. Wellicht zit daar wat tussen. Ik hoop dat je de Engelse taal voldoende beheerst.
Link naar reactie
Eigenlijk ben ik ten einde raad \r\nOok ik krijg met geen mogelijkheid Vista SP2 geinstalleerd. \r\n\r\nWat heb ik zelf voor dit probleem ondernomen?;\r\n- Help instructisch van MS fout 80070002 uitgevoerd\r\n- MS document over deze fout,ID 910336,uitgevoerd\r\n- Vista schoon opstarten geprobeerd\r\n- Handmatige update geprobeerd\r\n- alle beveiliging, Firewal, virusscanner uitgezet\r\n- Windowsinstaller opnieuw geinstalleerd\r\n\r\nHelaas niets wil er lukken.\r\n\r\nMijn systeem;\r\n- Vista Home Premium (32) SP1(update gaf toen geen problemen)\r\n- IE8\r\nOpmerking; Vista is op mijn desktop als XP begonnen.\r\n\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=Jors;474676]Eigenlijk ben ik ten einde raad \r\nOok ik krijg met geen mogelijkheid Vista SP2 geinstalleerd. \r\n\r\nWat heb ik zelf voor dit probleem ondernomen?;\r\n- Help instructisch van MS fout 80070002 uitgevoerd\r\n- MS document over deze fout,ID 910336,uitgevoerd\r\n- Vista schoon opstarten geprobeerd\r\n- Handmatige update geprobeerd\r\n- alle beveiliging, Firewal, virusscanner uitgezet\r\n- Windowsinstaller opnieuw geinstalleerd\r\n\r\nHelaas niets wil er lukken.\r\n\r\nMijn systeem;\r\n- Vista Home Premium (32) SP1(update gaf toen geen problemen)\r\n- IE8\r\nOpmerking; Vista is op mijn desktop als XP begonnen.\r\n\r\nWie kan mij helpen?[/QUOTE]\r\n\r\nRuimte op je HD?\r\n:confused:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Wimmie67;474817][url]http://support.microsoft.com/ph/11732[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDank..maar ken deze pagina en de informatie...geeft ook geen oplossing.\r\nWellicht dat deze Vista versie (oorsprong van XP naar Vista Home Pre 32b) het probleem is.\r\nBlijkt merkwaardig dat andere updates van MS gewoon gedownload/ instal worden.
Link naar reactie
Allereerst zorgen dat je administratorrechten hebt, dus opstarten in het administrator account.\r\nDan een schijfcontrole uitvoeren, waarbij je de fouten automtisch laat herstellen.\r\nDan een schijfopruiming doen, waarbij je alle vinkjes aan zet.\r\nDan de virusscanner volledig verwijderen.\r\nZorg dat je SP1 al op de pc hebt staan, anders gaat het niet werken.\r\nStart de pc opnieuw op.\r\nSP2 handmatig downloaden en opnieuw proberen te installeren.\r\n\r\nInderdaad, als jij een UPGRADE hebt gedaan van XP naar Vista, dan kan dit probleem ook daardoor veroorzaakt worden, in dat geval raad ik je aan om Vista opnieuw te installeren, maar dan ZONDER dat je eerst XP installert, dus een schone Vista installatie.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Wat ook nog verschil kan maken, is de aanwezigheid van bepaalde drivers. Met name een verouderde driver van je onboard geluidskaart wil nog wel eens problemen geven, is mijn ervaring. Bijv. als je een RealTek HD Audio driver geïnstalleerd hebt, of een Sigma C-Tel Audio driver.\r\n\r\nMocht dat het geval zijn: kijk even of die drivers wel helemaal up-to-date zijn. Zo nee, installeer de nieuwste driver via de site van de fabrikant. Of nog beter: knikker die drivers gewoon van je computer, installeer SP2 (zonder geluid), en installeer daarna de drivers opnieuw.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...