Ga naar inhoud

Probleem met openen bestanden in Windows Verkenner


Aanbevolen berichten

Ik had wat problemen met het afspelen van videofilmpjes, met de extentie wmv, die ik via e-mail binnenkreeg en om dit te verhelpen ben ik wat gaan prutsen in het Configuratiescherm onder \"Mapopties\" tabblad \"Bestandstypen\". Omdat er blijkbaar nog een aantal mediabestanden moesten gekoppeld worden heb ik deze ineens meegedaan en daar heb ik iets fout gedaan.Nadien speelden de filmpjes goed af dus wat betreft de mediafiles, dat was in orde. \r\nAls ik naar de Windows Verkenner ga en op een map klik om de inhoud te bekijken start VLC mediaplayer op Werken in de Verkenner is dus niet mogelijk.\r\nIk heb terug onder Mapopties en Bestandstypen gekeken maar ik weet niet om welk bestandstype het hier gaat en hoe ik dat terug moet herstellen. \r\nKan er mij iemand aub wat raad geven want ik zie de oplossing niet. Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.\r\nTer info Ik werk met Windows XP Pro.\r\n\r\nVriendelijke groeten\r\nAristo7000
Link naar reactie
Goedenavond,\r\n\r\nHet is gekomen door de bestandskoppeling hoor. Dus hoop ik dat ik het ook lang deze weg kan herstellen.\r\nIk heb nl. ook problemen met het Systeemherstel. Ik moet daar iemand voor laten komen om dit op te lossen want dit gaat boven mijn petje. Dus kan ik het Systeemherstel momenteel niet gebruiken. Het werkt gewoonweg niet. \r\n\r\nGroetjes\r\nAdnil7000
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...