Ga naar inhoud

MSI EX623 laptop


Aanbevolen berichten

Beste heren (en dames¿),\n\nIk heb sinds enige tijd een MSI EX623 laptop in mijn bezit. Hier stond windows vista op.\nUiteraard werd ik, als vertrouwd XP gebruiker, helemaal gek van deze windows (mijn laptop had het er al een beetje zwaar me, was traag etc. (ik ben een Intel Q6600 desktop gewend met XP)).\n\nNou zit er in deze laptop een subwoofer (2.1 intern). Deze werkt enkel als ik de zo genoemde \"Cinema\" stand aan zet, het probleem is nou (had MSI mij al voor gewaarschuwd) dat deze modus het niet meer doet onder XP (samen met de zo genoemde \"Eco\" modus, maar dat vind ik nog niet zo erg). Uiteraard heb ik er zelf voor gekozen dat hij het niet zou doen, maar toch wil ik eens kijken of er ergens een driver is om dit werkend te krijgen.\nDe originele driver van de chipset voor het geluid staat er op en ondersteunt dit niet, net als XP (2.1).\n\nNou luid natuurlijk de vraag,\nWeet iemand toevallig of dit mogelijk is?\n\nAlvast bedankt voor de aandacht,\nNieko ;)\n\nP.S.\nEen link naar mijn laptop:\n[url]http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-074478[/url]
Link naar reactie
[url]http://www.msi.com/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=135&prod_no=1677[/url]\r\n\r\nAlle beschikbare drivers zijn voor Vista32 en XP, lijkt mij overigens een instelling van de audio configuratie.\r\n\r\nWel aardig eigenwijs als MSI zegt dat het niet kan maar dan toch proberen.:|
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...