Ga naar inhoud

Servicepack 2 voor vista is uit (NL)


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Wimmie67;473494]Ik heb um gisteren al binnen gekregen.:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt, gisteren is de automatische uitrol voor de overige talen begonnen, maar niet iedereen krijgt hem dan meteen binnen.\r\nVerder is het (naar mijn idee) altijd makkelijker om deze geheel te downloaden, dus niet via de automatische update, zodat je deze SP al binnen hebt als je toevallig gaat herinstalleren.
Link naar reactie
Net Vista SP 2 geinstalleerd. Was in tegenstelling tot SP 1 destijds zo voor elkaar.\r\nMaar ik download altijd alle updates welke via Windows Update worden uitgebracht, waarschijnlijk hoefde er niet veel extra geinstalleerd te worden. Werk er nu even mee en het lijkt wel of programma\'s sneller opstarten dan voor de installatie van SP 2. Maar dat kan ook suggestie zijn. \r\nDaar komt bij dat ik best wel tevreden ben over Vista ondanks alle negatieve publiciteit. Ik vind het een stabiel systeem. Na advies van deze site Malwarebytes geinstalleerd dus ik kan er weer een poosje tegenaan. ;)
Link naar reactie
Wanneer eenmaal geinstalleerd blijven er veel temp bestanden op de computer achter. Dit is eenvoudig op te lossen. Ga naar opdracht promp en typ VSP1 cln.exe (voor SP I) druk op enter en de bestanden worden verwijderd.Let op SPI is dan niet meer te verwijderen. Voor SP2 de zelfde werkwijze typ Comp cln.exe en druk op enter.:rolleyes:
Link naar reactie
Ik had hem 3 dagen geleden al gekregen in update, maar ik installeerde hem toen nog maar even niet.\r\nEn de volgende dag ging ik weer kijken en opniew zoeken naar nieuwe updates en was hij er niet meer.\r\nMaar vanaf eergisteren zo te zien dus wel.\r\n\r\nMaar ik heb een Nederlands gekochte versie, maar heb de taal op Engels in gesteld (Nederlands kon ook).\r\nMoet ik nu deze Nederlandse update installeren of de Engelse.\r\nOf is wat in windows update staat altijd de goede versie die je moet hebben?\r\n\r\nOja, en moet je een service pack in save mode installeren of kan het in de normale boot van windows?
Link naar reactie
[QUOTE=michael91b;473697]Ik had hem 3 dagen geleden al gekregen in update, maar ik installeerde hem toen nog maar even niet.\r\nEn de volgende dag ging ik weer kijken en opniew zoeken naar nieuwe updates en was hij er niet meer.\r\nMaar vanaf eergisteren zo te zien dus wel.\r\n\r\nMaar ik heb een Nederlands gekochte versie, maar heb de taal op Engels in gesteld (Nederlands kon ook).\r\nMoet ik nu deze Nederlandse update installeren of de Engelse.\r\nOf is wat in windows update staat altijd de goede versie die je moet hebben?\r\n\r\nOja, en moet je een service pack in save mode installeren of kan het in de normale boot van windows?[/QUOTE]\r\n\r\nJe kan gewoon SP2 als update installeren zoals deze aangeboden wordt, je hoeft je niet druk te maken over de verschillende talen.\r\nHet SP2 kan je gewoon installeren in de normale mode (zolang je SP1 maar hebt).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...